تابناک چهارمحال وبختیاری- فرمانده سپاه قمربنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری گفت: مطالبه‌گری رسالت نخبگان و اندیشه ورزان بسیجی است.
کد خبر: ۴۹۲۹۴۶
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۲ 12 September 2017

به گزارش تابناک شهرکرد- به نقل از روابط عمومی سپاه قمربنی هاشم علیه السلام استان، سردار علی محمد اکبری در این اجلاسیه اظهار کرد: با نشستن و از دست دادن فرصت‌ها، کاری به پیش نمی‌رود بلکه باید با ارائه طرح‌های علمی به دغدغه‌های مقام معظم رهبری بیندیشیم و مسایل و مشکلات روز جامعه را در نظر بگیریم.

وی افزود: اندیشه ورزان بسیجی سراسر کشور نقش مهمی را در راستای حل مشکلات با احصاء راهکارهای علمی بر عهده دارند.

سردار اکبری نخبگان بسیجی در شهرستان‌های مختلف استان را مورد خطاب قرار داد و گفت: رسیدن به اهداف متعددی که در قالب کارگروه‌های مجمع مورد بررسی قرار می‌گیرد باید با هم افزایی یعنی، همراهی و هم پوشانی سایر رده‌های بسیج، به یکدیگر خدمات بدهند.

فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام استان یکی از موضوعاتی که نیاز به دقت از سوی مجامع شهرستانی بسیج دارد، رسیدن به سند و مطالبه آن و همراه کردن مسئولان متعدد استان برای تحقق این اسناد دانست.

سردار اکبری رتبه‌های بالای چهارمحال و بختیاری در عرصه‌های مختلف را یادآور شد و با انتقاد از نرخ بالای بیکاری در این استان خواستار تلاش بیش از پیش مسئولان و همچنین نخبگان بسیجی در حل این مشکل شد.

وی ادامه داد: راهبرد بلند مدت دشمن از بین بردن نظام مقدس جمهوری اسلامی است؛ زیرا امروز با جهانی شدن انقلاب اسلامی دیگر کشورها نیز از این انقلاب الگو می گیرند.

دبیر ستاد احیای امربه معروف و نهی از منکر استان چهارمحال و بختیاری گفت: احیای فریضه واجب فراموش شده از اولویت‌های مجمع عالی بسیج است.

سردار اکبری گفت: در مسایل اقتصادی نیز که یکی از راهبردهای دشمن تضعیف اقتصاد کشور است؛ باید ایجاد ناامنی اقتصادی از سوی دشمن را جدی بگیریم، هرچند خیلی‌ها باور نداشتند و نتوانستند مقابله کنند؛ ولی نیروهای مسلح مخلص و سپاه و بسیج باور کردند و یقین داشتند و توانستند نیازهای دفاعی را خودشان بسازند.

این مقام مسئول، فلسفه تشکیل اقشار بسیج را هم‌افزایی و همکاری با دستگاه‌های مختلف برای حل مشکلات کشور از راه احصاء مشکلات، ارائه راهکارهای علمی و تدوین اسناد مربوطه و مطالبه گری عنوان کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار