تابناک چهارمحال وبختیاری- 18 اسکیت سوار شهرستان بروجن جهت رقابت با حریفان خود در دو بخش آقایان و بانوان و در مواد مختلف به مدت 4 روز به میزبانی تهران به مصاف رقبای خود می‌روند.
کد خبر: ۴۹۳۲۹۴
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۲ 13 September 2017

به گزارش تابناک شهرکرد- با آغاز رقابت‌های قهرمانی اسکیت کشور به میزبانی تهران اسکیت‌سواران شهرستان بروجن متشکل از محمدمهدی الهیان، بنیامین حاتمی، امیررضا ابراهیمی و مهراد نصرالهی در بخش نونهالان پسر زیر ۱۲ سال با رقبای خود از سراسر کشور به رقابت می‌پردازند.

همچنین نونهالان دختر زیر ۱۲ سال متشکل از نادیا بنی‌حنیفه، هدیه خوشنویس، مهدیه شریفی، نگار بازیار، مهسا آزاد، بهنوش نیکوبین، گلنوش کریمی، زهرا خاکسار و دنیا شبانیان از امروز چهارشنبه ۲۲ شهریورماه به مصاف رقبای خود خواهند رفت.

فردا پنج‌شنبه ۲۳ شهریورماه نیز آنیسا قربانی در بخش بانوان و رده سنی جوانان در مرحله چهارم و پایانی لیگ اسکیت سرعت کشور به رقابت می‌پردازد.

همچنین در روز پایانی این مرحله از رقابت‌ها و در بخش آقایان و رده سنی جوانان و بزرگسالان امیر بهزادی ملی پوش استان، امید اسکندرپور، علیرضا ضیا و سهیل درخشان برای کسب مدال‌های رنکینگ چهار مرحله لیگ رقابت خواهند کرد.‌

شایان ذکر است که این دوره از رقابت‌ها از تاریخ تا ۲۴ شهریورماه جاری در آکادمی اسکیت ورزشگاه آزادی تهران در حال برگزاری است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار