تابناک چهارمحال وبختیاری- نماینده مردم اردل، فارسان، کیار و کوهرنگ در مجلس شورای اسلامی گفت: افزایش 101 تختخواب در بیمارستان فارسان و 35 تختخواب در بیمارستان اردل و توسعه این دو مرکز درمانی از اقداماتی است که با سفر وزیر بهداشت انجام خواهد شد.
کد خبر: ۴۹۳۵۵۷
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۸ 13 September 2017
به گزارش تابناک شهرکرد- علی کاظمی بابا حیدری با اشاره کمبود تخت‌های بیمارستانی در سطح استان، اظهار کرد: در همین راستا رایزنی با وزیر بهداشت صورت گرفت و مقرر شد مسائل بهداشتی و درمانی با حضور وزیر بهداشت در استان پیگیری شود.

کاظمی باباحیدری تصریح کرد: کمبود تخت بیمارستانی در استان و حوزه انتخابیه این نماینده، جبران می‌شود.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه و دیوان محاسبات مجلس شورای اسلامی بیان کرد: افزایش 101 تختخواب در بیمارستان فارسان و 35 تختخواب در بیمارستان اردل و توسعه این دو مرکز درمانی از اقداماتی است که با سفر وزیر بهداشت به استان انجام خواهد شد.

وی با اشاره به احداث بیمارستان 500 تختخوابی استان واقع در رحمتیه شهرکرد، تاکید کرد: پیگیری لازم برای راه‌اندازی این بیمارستان در حال انجام است.

کاظمی باباحیدری با اشاره به مشکلات مالی دانشگاه علوم پزشکی استان، اضافه کرد: با کمک وزارتخانه و رئیس بیمه سلامت کشور مساعدت برای رفع این مسائل انجام خواهد شد.

نماینده مردم اردل، فارسان، کیار و کوهرنگ در مجلس خاطرنشان کرد: دانشگاه علوم پزشکی استان با کمبودهایی همانند تجهیزات مواجه است که امیدواریم با مساعدت مسئولان در سطح ملی این نیازها و کمبودها مرتفع شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار