تابناک چهارمحال وبختیاری- رئیس اتحادیه پوشاک شهرستان شهرکرد با اشاره به رکود بازار پوشاک در این استان، اظهار کرد: وضعیت فروش پوشاک در بازار امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته 60 درصد کمتر بوده است.
کد خبر: ۴۹۳۸۳۳
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۷ 14 September 2017
به گزارش تابناک شهرکرد- منصور کیانی با اشاره به اینکه در حال حاضر واحدهای صنفی پوشاک با سرمایه‌های قبلی اداره می‌شوند و بازار این صنف در حال رکود است، اظهار کرد: عده‌ای از صاحبان واحدهای صنفی فروش به دلیل رکود بازار پوشاک تصمیم بر تعطیلی واحد صنفی خود دارند.
کیانی تصریح کرد: وضعیت فروش در بازار امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته 60 درصد کمتر بوده است.
وی در ادامه افزود: بسیاری از صاحبان واحدهای صنفی فروش پوشاک در مکان‌های مهم شهر نیز به دلیل رکود موجود در بازار و بحث‌های دارایی مجبور به تعطیلی واحدهای صنفی و برخی، اجناس خود را با قیمت خرید و بدون سود به فروش می‌رسانند تا به این ترتیب بدهی و چک‌های خرید خود را پرداخت کنند.
رئیس اتحادیه پوشاک شهرستان شهرکرد مشکل عمده بسیاری از واحدهای صنفی را بحث‌های مالیاتی گزارش کرد و گفت: در سال‌های آینده نیز مسلماً به مقدار مالیات افزوده خواهد شد و با این وجود امکان ادامه فعالیت واحدهای صنفی بسیار مشکل می‌شود.
وی حضور دستفروشان در مرکز شهر را نیز از دیگر مشکلات این صنف اعلام کرد و گفت: حضوراین دستفروشان، علاوه بر سد معبر موجب ایجاد رکود در بازار پوشاک شده و مشکلاتی را برای فروشندگان این صنف به وجود آورده است.
کیانی با بیان اینکه افزایش محسوسی در قیمت پوشاک نسبت به سال گذشته وجود ندارد، گفت: به دلیل بالا بودن هزینه‌های تولید، افزایش قیمت در بخش تولید پوشاک نیز وجود دارد.
رئیس اتحادیه پوشاک شهرستان شهرکرد در پایان خاطرنشان کرد: مردم در صورت مشاهده هر گونه تخلف می‌توانند با اتحادیه فروش پوشاک تماس بگیرند تا کارشناسان اتحادیه به پیگیری این تخلفات بپردازند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار