تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی چهارمحال و بختیاری گفت: سند تفکیک حدود915 هکتار از اراضی نواحی و شهرک های صنعتی این استان صادر شد.
کد خبر: ۴۹۵۲۶۷
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۳ 17 September 2017
به گزارش تابناک شهرکرد- علیرضا شفیع زاده اظهار کرد: 24 شهرک و ناحیه صنعتی در چهارمحال و بختیاری وجود دارد که سند تفکیک 11 واحد از این تعداد صادر شده است.
به گفته وی، سند زمین و پلاک های موجود در تمامی شهرک ها و نواحی صنعتی استان به جز شهرک صنعتی شهر ناغان صادر شده است.
شفیع زاده ادامه داد: صدور سند تفکیکی در نواحی و شهرک های صنعتی با هدف شتاب بخشی و تسهیل فعالیت واحدهای تولیدی و صنعتی بهره ‌بردار در راستای رفع مشکلات سرمایه گذاران از جمله مشکلات بانکی برای دریافت تسهیلات با جدیت دنبال می شود.
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: مطابق آمارنامه این شرکت تا پایان خردادماه امسال، یکهزار و 650 قرارداد واگذاری زمین به مساحت 674 هکتار در شهرک های صنعتی استان با سرمایه گذاران به امضا رسیده که 823 مورد از این قراردادها در 418 هکتار مساحت منجر به ایجاد صنایع و اخذ پروانه بهره برداری شده است.
شفیع زاده میزان سرمایه گذاری قراردادهای منجر به اخذ پروانه بهره برداری را 19 هزار و 477 میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: با صدور پروانه بهره برداری برای 15 هزار و 661 نفر شغل ایجاد شده است.
یکهزار و 127 واحد تولیدی و صنعتی در استان چهارمحال و بختیاری وجود دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار