تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرکل تبلیغات اسلامی چهار محال و بختیاری گفت: یک‌هزار و 100 مبلغ دینی در دهه اول محرم در استان مشغول تبلیغ می‌شوند.
کد خبر: ۴۹۶۲۶۱
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۴ 19 September 2017
به گزارش تابناک شهرکرد- حجت‌الاسلام سیدجعفر مرتضوی با اشاره به اینکه در دهه اول محرم امسال ۳۰۰ مبلغ و مبلغه به چهار محال و بختیاری از دفاتر تبلیغات اسلامی قم و اصفهان اعزام شده‌اند، گفت: 800 مبلغ و مبلغه بومی نیزدر این ایام در مساجد شهری و روستایی به امر مقدس تبلیغ مشغول می‌شوند.
وی افزود: باید از فرصت استثنایی که اهل بیت عصمت و طهارت به‌ویژه سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) در اختیار ما گذاشته‌اند، در تحکیم نظام مقدس جمهوری اسلامی استفاده کرده و در راستای ترویج اهداف بلند شیعه و انبیای الهی سهیم باشیم.
حجت‌الاسلام مرتضوی با بیان اینکه مبلغان و مبلغات سخنگویان اسلام هستند، افزود: در تبلیغ باید با روی خوش برخورد کرد، شبهات را شناسایی کرده و با درایت و بصیرت به آن‌ها پاسخ داد و در کنار بیان احکام و پاسخ شبهات، شعف در ارتباط با یادگیری اهداف قیام امام حسین (ع)، شعف در جذب بیشتر جوانان به مسجد و مجالس امام حسین (ع) و شعف در مورد یادگیری معارف دین، قرآن و اسلام ایجاد کنیم.
وی ادامه داد: شهادت شکست نیست، فوز عظیمی است و فرهنگ ناب اسلامی را نه فقط به شکل عزا، بلکه باید درست بیان و تفهیم شود.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان با اشاره به اینکه مردم در نگاه اول به شخصیت و رفتار یک مبلغ نگاه می‌کنند نه به سخنرانی او، گفت: باید حقایق ناب اسلام را به مردم برسانیم و از بیان مباحث روز غفلت نکنیم، و با جوانان باید به زبان امروز صحبت کنیم.
وی گفت: در جذب جوانان به مساجد و مجالس کوتاهی نکنیم، نماز را با حضور جوانان اقامه کنیم، پاسخ‌گوی شبهات مردم و جوانان باشیم و آسیب‌های منطقه تبلیغ را شناسایی و در رفع این آسیب‌ها تا حد امکان تلاش داشته باشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار