تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای چهارمحال و بختیاری گفت: تدبیر دولت و تلاش شبانه روزی راهداران در شهرستان اردل 8 میلیارد ریال صرفه جویی اقتصادی از ابتدای امسال تاکنون در این شهرستان به دنبال داشت.
کد خبر: ۴۹۶۳۶۹
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۲ 19 September 2017
به گزارش تابناک شهرکرد- از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان، احمد جمشیدی گفت: علاوه بر ایمنی و نگهداری راهها، اصلاح نقاط حادثه خیز، امداد رسانی به مسافران، آزادسازی حریم جاده ها و بازگرداندن اموال بیت المال از سوی راهداران به جدیت دنبال می شود.
به گفته وی 17 نقطه حادثه خیز در شهرستان اردل از ابتدای امسال تاکنون رفع و اصلاح شده که 7 نقطه در محورهای اصلی و 10 نقطه در محورهای فرعی شهرستان اصلاح شد.
جمشیدی تصریح کرد: 25 کیلومتر از محورهای اصلی و فرعی شهرستان اردل از ابتدای امسال تاکنون شانه سازی شد.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای چهارمحال و بختیاری گفت: امسال تعداد تصادفات در محورهای شهرستان اردل 34 درصد کاهش یافت.
جمشیدی افزود: در این مدت حریم 215 کیلومتر از محورهای اصلی و فرعی شهرستان اردل پاکسازی شد.
وی گفت: در راستای ارتقای سطح ایمنی جاده ها و بازگشت اموال بیت المال 5 کیلومتر از حریم جاده های شهرستان اردل آزادسازی شد.
به گفته وی، نصب 500 تابلوی اخطار، انتظامی و مسیرنما، مرمت و بازسازی 6 دهانه پل بزرگ، احداث سوله نگهداری شن و نمک با یک هزار و 200 متر مربع زیربنا، تعمیر و بازسازی ساختمان اداری و تجهیز آن از دیگر اقدامات انجام شده در شهرستان اردل است.
شهرستان اردل دارای 470 کیلومتر جاده اصلی، فرعی و روستایی است که از این میزان، 215 کیلومتر در بخش مرکزی واقع شده است.
هم اکنون 15 راهدار به همراه پرسنل بخش اداری مسئولیت ایمنی و نگهداری از راه های بخش مرکزی شهرستان اردل را برعهده دارند.
این شهرستان مجهز به 13 دستگاه ماشین آلات راهداری سنگین، نیمه سنگین و سبک است.
مرکز شهرستان اردل حدود 90 کیلومتری شهرکرد مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار