عکاسان چهارمحال و بختیاری با همکاری انجمن سینمای جوانان و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی از 'رضا زیرک پور ' عکاس پیشکسوت این استان شنبه شب تجلیل کردند.
کد خبر: ۴۹۸۸۴۸
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۲ 24 September 2017
به گزارش تابناک شهرکرد- این دومین آیین تجلیل از عکاسان پیشکسوت چهارمحال و بختیاری با عنوان 'رنج عکس' است که از سوی انجمن سینمای جوانان و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار می شود.
در این آیین عکس های رضا زیرک پور با موضوع عزاداری سید و سالار شهید و پیاده روی اربعین حسینی به نمایش در آمد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: آیین تجلیل از عکاسان پیشکسوت استان یک حرکت ارزنده است که باعث همدلی و همراهی عکاسان می شود.
جواد کارگران دهکردی افزود: کتاب عکاسان پیشکسوت و نام آوران چهارمحال و بختیاری بزودی جمع آوری و منتشر می شود و این کتاب سندی برای آیندگان در حوزه تصاویر استان خواهد بود.
مسئول انجمن سینمای جوانان شهرکرد نیز گفت: این انجمن تا پایان سال آیین تجلیل و بررسی آثار عکاسان پیشکسوت را برگزار می کند.
سجاد میرزاییان دهکردی افزود: این انجمن سال آینده نیز آثار 10عکاس را مورد بررسی قرار می دهد و از عکاسان نام آور جشنواره های مختلف نیز قدردانی می کند.
رضا زیرک پور در سه دهه فعالیت خود در حوزه عکاسی چهارمحال و بختیاری در خبرگزاری ها و رسانه های مکتوب فعالیت کرده است و او موفق به کسب جوایز مختلفی در سطح ملی و بین المللی شده است.
عکاسان چهارمحال و بختیاری پیش از این از احمد تاجی عکاس پیشکسوت استان تقدیر کرده بودند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار