رئیس هیأت فوتبال چهارمحال و بختیاری خبر داد
تابناک چهارمحال وبختیاری- رئیس هیأت فوتبال چهارمحال و بختیاری گفت: تیم اتحاد شهرکرد قهرمان مسابقات فوتبال نوجوانان استان شد.
کد خبر: ۴۹۹۸۴۶
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۴ 26 September 2017

به گزارش تابناک شهرکرد- طهمورث حیدری اظهار کرد: در روز پایانی مسابقات قهرمانی نوجوانان چهارمحال و بختیاری تیم راه‌آهن شهرکرد به‌دلیل حاضر نشدن تیم ایثار فلارد در مرحله رده‌بندی به مقام سوم رسید و در مسابقه فینال تیم اتحاد شهرکرد موفق شد با نتیجه 3 بر صفر تیم استقلال نوین شهرکرد را شکست دهد و عنوان قهرمانی رقابت‌های نوجوانان استان را از آن خود کند.

وی همچنین در ادامه با اشاره به قضاوت داور استان در هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال گفت: قهارمان نجفی داور ارزنده چهارمحال و بختیاری امروز سه‌شنبه 4 مهرماه ساعت 17 و 20 دقیقه بازی ذوب‌آهن اصفهان و سایپـا تهران را در ورزشگاه فولادشهر قضاوت می‌کند.

رئیس هیأت فوتبال چهارمحال و بختیاری با اشاره به برگزاری هفته دوم و سوم رقابت‌های فوتبال لیگ 2 استان از سوی کمیته مسابقات افزود: در هفته دوم این مسابقات فردا چهارشنبه 5 مهرماه شهدای هلیساد در ورزشگاه جونقان به مصاف دهیاری سرقلعه می‌رود و دژپارت ناغان با ستارگان زاگرس شهرکرد دیدار می‌کند.

حیدری گفت: در هفته سوم این بازی‌ها پنج‌شنبه 6 مهرماه دهیاری سرقلعه درورزشگاه جونقان در مقابل عقاب آلیکوه قرار می‌گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار