تابناک چهارمحال وبختیاری- همزمان با پنجمین روز از هفته دفاع مقدس از 10 ایثارگر شامل 4 کتابدار خانواده شهدا و 6 ایثارگر و جانباز فعال در عرصه دفاع مقدس در چهارمحال و بختیاری تجلیل شد.
کد خبر: ۵۰۰۰۲۹
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۸ 26 September 2017
به گزارش تابناک شهرکرد- مدیرکل کتابخانه های عمومی چهارمحال وبختیاری روز سه شنبه در مراسم تجلیل از کتابداران ایثارگر استان اظهار کرد: 52 باب کتابخانه عمومی در این استان فعال است که از این تعداد در 32 کتابخانه بخش ویژه دفاع مقدس دایر است.
فرهاد خلیل مقدم ادامه داد: در این کتابخانه ها منابع کتابخانه ای تخصصی دفاع مقدس به عنوان مرجع و منبع تحقیق گنجانده شده است.
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری نیز در این مراسم با بیان اینکه در دوران گذشته، ایران درگیر جنگ های متعدد بوده است، گفت: جهان اسلام به واسطه پیام عاشورایی دفاع مقدس در حال بیداری است.
سرهنگ پاسدار عباس عباسی ادامه داد: در زمان کنونی که ارزش های الهی در کشور حاکم است باید با نگاه فراجناحی و ملی ارزش های دفاع مقدس حفظ و به نسل آینده انتقال یابد.
بنابراین گزارش در این مراسم از کتاب 'ابعاد حقوقی جنگ تحمیلی' اثر زهره ابراهیمی و کتاب شعر کودکان ' خنده پر، پرنده پر' اثر معصومه مهری با موضوع دفاع مقدس رونمایی شد.
در کتابخانه های عمومی چهارمحال و بختیاری 759 هزار و 145 جلد کتاب وجود دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار