تابناک چهارمحال وبختیاری- امام جمعه کوهرنگ گفت: گزینه‌ای که به‌عنوان استاندار جدید استان در روزهای آینده معرفی می‌شود نباید به نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و جناح‌های سیاسی باج دهد.
کد خبر: ۵۰۰۶۸۶
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۱ 27 September 2017

به گزارش تابناک شهرکرد- حجت‌الاسلام سید شهاب‌الدین طباطبایی با بیان اینکه در وضعیت فعلی چهارمحال و بختیاری، تغییر استاندار به صلاح نبود، اظهار کرد: گزینه‌ای که به‌عنوان استاندار جدید استان در روزهای آینده معرفی می‌شود نباید به نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی باج دهد.

وی ادامه داد: نمایندگان به دنبال منافع سیاسی و اهداف شخصی خودشان هستند و مصلحت استان برای آن‌ها اهمیتی ندارد و این موضوع نیز ثابت شده است که هرچقدر هم استاندار به نمایندگان امتیاز بدهد، آن‌ها به‌دنبال اهداف سیاسی و شخصی هستند و به کسی وفا نمی‌کنند، بنابراین استاندار جدید چهارمحال و بختیاری نباید به هیچ جناح و حزبی باج دهد.

امام جمعه کوهرنگ با تأکید بر اینکه استاندار جدید چهارمحال و بختیاری باید از تمام ظرفیت‌های استان در راستای حل مشکلات استفاده کند، خاطرنشان کرد: استاندار جدید استان باید فارغ از مرزبندی‌های سیاسی، افراد توانمند در حوزه‌های مختلف را به‌کارگیری کند و همچنین به مناطق محروم استان توجه ویژه‌ای داشته باشد و از تمام توان خود برای حل مشکلات و محرومیت‌زدایی استفاده کند.

طباطبایی اضافه کرد: امیدواریم استاندار جدید چهارمحال و بختیاری توجه ویژه‌ای به بحث فرهنگ داشته باشد و جهت اجرای برنامه‌های فرهنگی اعتبارات خاص و ویژه اختصاص دهد و رویکرد متفاوت‌تری نسبت به مقوله فرهنگ داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه یک استاندار موفق باید از حوزه‌های کاری خود سرکشی میدانی داشته باشد و به گزارشات ارائه شده اکتفا نکند، گفت: یک استاندار باید با نماینده ولی فقیه در استان و ائمه جمعه ارتباط و تعامل بسیار خوبی داشته باشد و همچنین از ظرفیت نیروهای انقلابی و دلسوز در راستای پیشرفت و ارتقای زیرساخت‌های چهارمحال و بختیاری استفاده کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار