تابناک چهارمحال وبختیاری- فرماندار شهرستان شهرکرد گفت: از ابتدای امسال تاکنون 9 هزار هکتار از اراضی منابع طبیعی این شهرستان سنددار شده است.
کد خبر: ۵۰۰۷۰۶
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۰ 27 September 2017
به گزارش تابناک شهرکرد- حمید ملک‌پور در نشست کمیته مبارزه با زمین‌خواری با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون 9 هزار هکتار از اراضی منابع طبیعی این شهرستان سنددار شده است اظهار کرد: با سنددار شدن این اراضی حدودات مشخص می‌شود و از زمین‌خواری و تجاوز افراد بیگانه به اراضی دولتی ممانعت به عمل خواهد آمد.

وی با بیان اینکه این جلسه با حضور اعضا برگزار و وضعیت عمومی زمین‌خواری در شهرستان تحلیل شد، گفت: دستگاه‌ها مکلف شدند در خصوص مبارزه با زمین‌خواری به شکل جدی کار کنند و گزارشی از فعالیت‌های انجام شده را در نشست آینده ارائه کنند.

فرماندار شهرستان شهرکرد افزود: تعدادی از مالکین در محور شهرکرد به فرخشهر خودسرانه اقدام به حصارکشی کرده‌اند که مقرر شد از طریق قانونی دستگاه‌های متولی اقدام قضایی انجام دهند.

ملک‌پور با بیان اینکه در محور شهرکرد به سورشجان و سورشجان به سودجان نیز فنس‌کشی غیرقانونی صورت گرفته است، ادامه داد: مقرر شد دستگاه‌ها متولی علیه کسانی که اقدام غیرقانونی انجام داده‌اند برخورد قضایی انجام دهند و از طریق سیستم قضایی پیگیر موضوع باشند.

وی اضافه کرد: امسال بیش از 50 مورد پرونده در خصوص تجاوز افراد به اراضی ملی توسط منابع طبیعی تشکیل، پیگیری و به دستگاه قضایی ارسال شده است که امیدواریم با برخورد قاطع بتوانیم عرصه‌های منابع طبیعی و محیط زیست را حفظ کنیم.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
France
|
۱۹:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۵
خواهش می کنم جلوشون رو بگیرید .
باید اون بازیگر پست (آقایی) از توی فیلم حذف بشه .
باید اسم کارگردان هم حذف بشه
کم نبودند سریال هایی که این گونه برخورد شدند مثل سریال قصه های رودخانه سیاکیا که کاملا حذف شد
لطفا جلوی این بدعت رو بگیرید . این بدعت ممکنه باعث بشه برنامه فیتیله هم مجددا پخش بشه . خواهش می کنم آب در آسیاب دشمن نریزید
لرها به نسبت جمعیتشان بیشترین شهید رو تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کردند .
خواهش می کنم به آقا محسن بگید کامل بررسی کنه . ما دیگه طاقت توهین مجدد رو نداریم . ما هنور حرفهای آقا محسن در برنامه گفت و گوی ویژه خبری 22 بهمن ماه رو به یاد داریم
امروز هم کمال تبریزی با ایسنا مصاحیه کرده و احتمال وجود داشتن مشکل در فیلمنامه و بوجود امدن مشکلات بعدی رو تلویحا تایید کرده .
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار