تابناک چهارمحال وبختیاری- رییس اتحادیه فروشندگان پلاستیک و نایلون شهرستان شهرکرد از افزایش تقاضا و خرید ظروف یکبار مصرف با فرا رسیدن ماه محرم خبر داد.
کد خبر: ۵۰۰۹۶۵
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۲ 28 September 2017
به گزارش تابناک شهرکرد- غلامرضا سلیمان اظهار کرد: امسال قیمت ظروف یک بار مصرف تنها در حدود 5 الی 10 درصد افزایش یافته که این افزایش قیمت، ریشه در افزایش قیمت مواد اولیه توسط پتروشیمی‌ها دارد.
وی از افزایش تقاضا و خرید ظروف یکبار مصرف با فرا رسیدن ماه محرم خبر داد و گفت: امسال نسبت به سال گذشته فروش ظرف یکبار مصرف با کاهش 30 درصدی مواجه بود ولی با آغاز ماه محرم تقاضای و خرید این محصولات افزایش پیدا کرده است.
سلیمان خاطرنشان کرد: تاکنون شکایاتی دال بر گران‌فروشی و کم‌فروشی از افراد عضو اتحادیه پلاستیک گزارش نشده و تنها افرادی که در این ایام در مکان‌های خلوت و سوپرمارکت‌ها اقدام به عرضه این محصولات می‌کنند دچار تخلفاتی اعم از گران فروشی، کم فروشی می‌شوند.
رییس اتحادیه فروشندگان پلاستیک و نایلون شهرستان شهرکرد در خصوص تأثیر افزایش قیمت مواد اولیه بر اجناس تولیدی گفت: با افزایش قیمت مواد اولیه و با توجه به کاهش قدرت خرید مردم، در برخی از آنها ناخالصی مواد بیشتر شده تا قیمت متعادل شود که همین امر بر سلامت اجناس تأثیرگذار بوده است.
وی در خصوص ظروف گیاهی نیز گفت: 20 درصد ظروف گیاهی، پلیمر و 80 درصد گیاهی است و به همین دلیل مصرف غذای گرم در این ظروف بلامانع است.
سلیمان در پایان به خریداران این ظروف توصیه کرد و گفت: از برندهایی خریداری کنند که در انتها ظرف ساخت کالا حک شده باشد و در غیر این صورت خریداری نکنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار