تابناک چهارمحال وبختیاری- فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری از رشد 66 درصدی کشفیات مواد مخدر در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته در این استان خبر داد.
کد خبر: ۵۰۳۳۱۹
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۰ 04 October 2017
به گزارش تابناک شهرکرد- سردار غلامعباس غلامزاده به مناسبت هفته نیروی انتظامی افزود: یک هزار و 525 کیلوگرم انواع مواد مخدر در 6 ماه امسال کشف و در این ارتباط 16 باند قاچاق منهدم شد.
وی همچنین گفت: طی همین مدت شاهد کشف 200 میلیارد ریال کالای قاچاق، کاهش 40 درصدی وقوع شرارت و زورگیری، افزایش 80 درصدی کشف جرائم رایانه ای، کاهش 25 درصدی سرقت به عنف و کاهش 40 درصدی انواع سرقت خودرو و منزل در استان بودیم.
غلامزاده از انهدام 15 باند سارقان در استان خبر داد و گفت: در همین راستا در چندین عملیات، یک هزار و 100 سارق در استان شناسایی و دستگیر شدند.
وی با اشاره به کاهش 16 درصدی تصادفات منجر به فوتی در محورهای مواصلاتی استان تصریح کرد: با اقدامات انجام گرفته در حوزه فرهنگ سازی و رعایت قانون و مقررات از سوی مردم، تصادفات در استان کاهش یافته است.
فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری در ادامه با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی، از اجرای 200 عنوان برنامه به همین مناسبت در استان خبر داد و گفت: برگزاری صبحگاه مشترک، شرکت گسترده در نماز جمعه، نواختن زنگ امنیت در مدارس، برگزاری همایش طلایه داران فرهنگ ترافیک، تجلیل از خادمان قرآن کریم، اجرای مراسم ورزش صبحگاهی، نشست با همیاران پلیس و معتمدان، اجرای برنامه های نمایشی اقتدار، حضور در گلزار شهدا و تجدید میثاق با آرمانهای امام راحل و شهدا و حضور مسئولان در مراکز نظارت همگانی (197) از مهمترین برنامه های پیش بینی شده این هفته به شمار می رود.
غلامزاده با اشاره به اجرای طرح گشت ارشاد در استان خاطرنشان کرد: این برنامه، یک طرح قانونی است که ادامه دارد و تعطیل بردار نیست.
14 تا 20 مهرماه با عنوان هفته نیروی انتظامی در کشور نامگذاری شده است. «پلیس برای امنیت، امنیت برای همه» شعار محوری برنامه های امسال هفته نیروی انتظامی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار