مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری مطرح کرد
تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: 400 ناشر کشوری و 25 ناشر استانی در قالب اتحادیه در نمایشگاه کتاب شهرکرد حاضر هستند
کد خبر: ۵۰۳۶۸۷
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۱ 05 October 2017

به گزارش تابناک شهرکرد- جواد کارگران در نشست هماهنگی برگزاری دوازدهمین نمایشگاه کتاب چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: 12امین نمایشگاه کتاب استان 24ام لغایت 29ام مهرماه سال جاری در محل نمایشگاه‌های بین‌اللملی استان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه نمایشگاه کتاب شهرکرد بزرگ‌ترین رویداد فرهنگی چهارمحال و بختیاری است، افزود: نمایشگاه امسال در 200 غرفه و شامل 46 هزار عنوان کتاب برپا می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه 400 ناشر کشوری و 25 ناشر استانی در قالب اتحادیه در نمایشگاه کتاب شهرکرد حاضر هستند، ادامه داد: 600 میلیون تومان بن خرید کتاب به خریداران از این نمایشگاه اعطا می‌شود که نسبت به سال گذشته 20 درصد افزایش پیدا کرده است.

کارگران با تاکید بر اینکه برخی ناشران حاضر در نمایشگاه بین 40 تا 50 درصد تخفیف به خریداران ارائه می‌دهند، اضافه کرد: هماهنگی‌های لازم با 12 باب کتابفروشی در سطح شهر صورت گرفته تا افرادی که نمی‌توانند در محل نمایشگاه حاضر شوند بتوانند کتاب‌ها را با تخفیف نمایشگاه از این مکان‌ها تهیه کنند.

وی به اجرای برنامه‌های جانبی در کنار برپایی نمایشگاه کتاب امسال اشاره و خاطرنشان کرد: به دلیل همزمان شدن زمان نمایشگاه با ماه محرم نشست تخصصی محرم، عصر شعر عاشورایی، رونمایی از کتاب و غرفه اقتصاد مقاومتی جهت ارائه گزارش عملکرد دستگاه‌های اجرایی، معرفی کارآفرینان برتر و.... در کنار نمایشگاه ایجاد شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری بیان داشت: پیش خرید اینترنتی بن کتاب از تاریخ 14 الی 20 مهرماه از طریق سامانه WWW.BON.TIBF.IR انجام می‌شود، این اقدام جهت جلوگیری از تجمع در مقابل باجه‌های بانک در نمایشگاه پیش‌بینی شده است.

کارگران در انتها عنوان داشت: ساعت آغاز نمایشگاه بزرگ کتاب شهرکرد صبح‌ها از ساعت 9 تا 12 و 30 دقیقه و بعد از ظهرها نیز 4 تا 9 شب است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار