تابناک چهارمحال وبختیاری- سرپرست استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: سازمان مديريت و برنامه ريزي استان 60 میلیون تومان اعتبار برای برگزاری نمایشگاه کتاب اختصاص دهد.
کد خبر: ۵۰۳۷۰۶
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۰ 05 October 2017
به گزارش تابناک شهرکرد- گودرز امیری در نشست هماهنگی برگزاری دوازدهمین نمایشگاه کتاب استان، اظهار کرد: احداث نمایشگاه کتاب در توسعه فرهنگ کتاب‌خوانی تاثیر بسیاری دارد.
وی افزود: افراد خلاق و مستعد نویسندگی با حضور در چنین نمایشگاهی انگیزه لازم برای گام نهادن در این مسیر ارزشمند را خواهند یافت.
امیری با اشاره به اینکه شبکه‌های مجازی بیشتر وقت جوانان را به خود اختصاص داده است، تصریح کرد: ایجاد نمایشگاه کتاب فرصتی برای جوانان فراهم می‌کند تا از مطالب به هم پیوسته یک کتاب در مورد یک موضوع خاص بهره ‌گیرند.
وی تاکید کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان این نمایشگاه را به بهترین نحو برگزاری کند و از طریق رسانه‌های استان اطلاع رسانی داشته باشد.
امیری ادامه داد: این دستگاه اجرایی برنامه‌های جنبی برای توسعه فرهنگ استان در کنار نمایشگاه اجرا کند و سایر برنامه‌های فرهنگی خویش را به نمایش گذارد تا از نظرات مردم در راستای اصلاح آن‌ها استفاده شود.
وی با بیان اینکه ناشران از سراسر کشور در این نمایشگاه حضور خواهند داشت، خاطرنشان کرد: باید میهمان‌نوازان خوبی برای این افراد بود تا در سال‌های آتی با انگیزه دو چندان در نمایشگاه حاضر شوند.
امیری اظهار کرد: سازمان مديريت و برنامه ريزي استان 60 میلیون تومان اعتبار برای برگزاری نمایشگاه کتاب اختصاص دهد و اداره کل فناوری اطلاعات و ارتباطات استان در ایام برگزاری نمایشگاه خط تلفن و اینترنت نمایشگاه را فراهم کند.
وی بیان کرد: شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان زیر سازی و آسفالت جاده منتهی به نمایشگاه را انجام دهد و شهرداری شهرکرد مجور لازم را در این خصوص صادر کند و بر این امر نظارت داشته باشد.
امیری با تاکید بر اینکه باید روشنایی مکان برگزاری نمایشگاه کتاب تقویت شود، اضافه کرد: شهرداری شهرکرد نخاله‌های اطراف نمایشگاه را جمع کند و شانه سازی لازم را در اطراف جاده منتهی به نمایشگاه انجام دهد.
علارغم دعوت از تمامی دانشگاه‌های چهارمحال و بختیاری برای حضور در نشست هماهنگی برگزاری دوازدهمین نمایشگاه کتاب استان، هیچکدام از مسئولان دانشگاه‌های استان در این نشست حضور نیافتند که این بی توجهی آنان مورد انتقاد سرپرست استانداری واقع شد که به همین منظور سرپرست استانداری چهارمحال و بختیاری به معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری ماموریت داد تا غیبت مسئولان دانشگاه های استان در این نشست مهم را به مسئولان ملی آنان گزارش دهد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار