تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرکل حفاظت محیط زیست چهارمحال و بختیاری گفت: ماموران یگان حفاظت محیط زیست چهارمحال و بختیاری با همکاری پلیس فتا موفق به شناسایی و دستگیری یک متخلف فروش غیرمجاز پرندگان وحشی از طریق فضای مجازی شدند.
کد خبر: ۵۰۵۰۵۹
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۲ 08 October 2017

به گزارش تابناک شهرکرد- شهرام احمدی با تاکید بر جدیت محیط‌بانان در حفظ تنوع زیستی غنی استان، اظهار کرد: در يك ماه اخير ماموران یگان حفاظت محیط زیست استان موفق به کشف و ضبط 8 قبضه سلاح از 8 متخلف شکار غیرمجاز در شهرستان كوهرنگ شدند.

وی افزود: در جریان برخورد با این متخلفان نیز 11 قطعه کبک کشف و ضبط شده است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اظهار کرد: منطقه حفاظت شده قیصری با وسعتي بالغ بر 10 هزار هكتار به عنوان يكي از منابع زيستي جانوري و گياهي ارزشمند كشور در این شهرستان قرار دارد.

وی دستگیری این متخلفان را در نتیجه‌ افزایش ضریب حفاظتی مناطق در استان عنوان کرد و برقراری گشت‌هاي شبانه‌روزي را در جلوگیری از بروز تخلفات محیط زیستی موثر ارزیابی کرد.

احمدی با بیان اینکه پرونده این متخلفان در دستگاه قضایی درحال پیگیری است، تصریح کرد: این متخلفان علاوه بر پرداخت ضرر و زیان وارده به محیط زیست، به جرم صید و شکار غیرمجاز جانوران وحشی نیز در دادگاه محاکمه خواهند شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار