تابناک چهارمحال وبختیاری- معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری گفت: پنج هزار و 435 حامی و خیر از «طرح محسنین » حمایت می‌کنند که شهرستان لردگان، مناطق یک و دو شهرکرد بیشترین حامی را دارند.
کد خبر: ۵۰۵۰۹۶
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۷ 08 October 2017

به گزارش تابناک شهرکرد- نصیر محمودی با اشاره به اجرای طرح « محسنین » در استان، اظهار کرد: این طرح با هدف حمایت مالی از کودکان با سرپرست ناتوان که به دلایلی از جمله زندانی بودن، سالمندی، بیماری‌های سخت، از کار افتادگی از حضور سرپرست محروم هستند، راه‌اندازی شده است.

وی با اشاره به اینکه خیران و نیکوکاران با مشارکت در این طرح می‌توانند یک یا چند فرزند محسنین را حمایت مالی و معنوی داشته باشند، افزود: کمک‌ها و مبالغ پرداختی حامیان مستقیم و بدون واسطه به حساب شخصی فرزندان محسنین واریز شده و قابل برداشت برای آن‌ها است.

محمودی بیشترین افراد تحت حمایت را در شهرستان‌های لردگان،فارسان و منطقه یک شهرکرد عنوان کرد و گفت: یک هزار و 921 فرزند محسنین استان از خدمات کمیته امداد بهره‌مند می‌شوند که یک هزار و 761 نفر آن‌ها فرزندان زیر 18 سال هستند.

وی با بیان اینکه بخش قابل توجهی از مشکلات معیشتی، تحصیلی و فرهنگی نیازمندان از طریق مبالغ واریزی خیران و نیکوکاران برطرف می‌شود، تصریح کرد: پنج هزار و 435 حامی و خیر از « طرح محسنین » حمایت می‌کنند که شهرستان لردگان، مناطق یک و دو شهرکرد بیشترین حامی را دارند.

محمودی خاطرنشان کرد: از ابتدای امسال تا کنون 554 میلیون تومان به فرزندان محسنین کمیته امداد استان مساعدت شده که 357 میلیون تومان به صورت نقد و مابقی به صورت کالا بوده است.

وی گفت: خیران و نیکوکاران می‌توانند برای حمایت از فرزندان ایتام تحت حمایت به سایت طرح «محسنین» مراجعه و اعلام همکاری کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار