تابناک چهارمحال وبختیاری- رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز کشور گفت: 650 هزار خیر مدرسه ساز در داخل و یک هزار نفر در خارج از کشور با این مجمع همکاری دارند.
کد خبر: ۵۰۷۱۱۷
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۶ 11 October 2017
به گزارش تابناک شهرکرد- محمدرضا حافظی در آئین بهره برداری از مدرسه خیری آریو مصلی نژاد در شهرکرد افزود: مجمع خیرین مدرسه ساز کشور 21 سال است که به رسالت مهم مدرسه سازی مشغول است و تاکنون بیش از 37 درصد مدارس کشور را احداث کرده است.
وی ادامه داد: پیش بینی این مجمع برای امسال اختصاص 3 هزار میلیارد ریال اعتبار در امر مدرسه سازی در کشور است.
حافظی با اشاره به گسترش فعالیت های مجمع خیرین مدرسه ساز در خارج از کشور تصریح کرد: در نظر داریم تا امسال در کشورهای کانادا و آلمان برای دانش آموزان ایرانی مدرسه احداث کنیم.
رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز کشور با بیان اینکه تعهد خیران مدرسه ساز در چهارمحال و بختیاری 500 میلیارد ریال بوده است، گفت: 97 درصد این تعهد تاکنون محقق شده است.
حافظی، کمک به ترویج علم و دانش را والاترین فضیلت ها دانست و افزود: افرادی مانند دکتر مصلی نژاد که از راه حلال کسب درآمد کرده و آن را در راه رضای خدا هزینه می کنند مقام والایی در نزد خداوند دارند.
مدرسه خیر ساز و نمونه دولتی پسرانه آریو مصلی نژاد با 10 هزار مترمربع مساحت و زیربنای 3 هزار مترمربع در سه طبقه و 12 کلاس درس، نمازخانه، سایت کامپیوتری، آزمایشگاه و سالن اجتماعات در آیینی با حضور خیر نیکوکار عباس مصلی نژاد، محمدحسین امید رئیس دانشگاه علمی کاربردی و جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مسئولان این استان بهره برداری شد.
از سال 77 تاکنون 260 مدرسه خیرساز در چهارمحال و بختیاری احداث شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار