به گزارش تابناک شهرکرد- مرتضی بلالی با اشاره به مزایای سامانه 195 اظهار کرد: این سامانه جزو 10 برنامه اصلی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است، که جهت ارتقای حقوق شهروندی و اطلاعرسانی طراحی شده است.
وی ادامه داد: این سامانه در راستای افزایش رضایت مشتریان زیرمجموعههای وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از جمله اپراتورها، شرکتهای اینترنتی و دفاتر پستی راهاندازی شده است و در این سامانه به شکایات مردمی بهصورت مستند پاسخ داده میشود.
مدیرکل ارتباطات و فنآوری اطلاعات چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه مشتریان برای ثبت شکایات خود میتوانند به سایت https://195.ict.gov.ir/ مراجعه کنند، اضافه کرد: تمام مراحل اعم از ثبت درخواست و اقدامات انجام گرفته بهصورت پیامک برای متقاضیان ارسال میشود.
بلالی در پایان گفت: متقاضیان میتوانند در صورت نیاز به آگاهی از وضعیت آنتنهای تلفن همراه و وایمکس از نظر میزان تشعشعات و یا بررسی استحکام ساختمان، سازه، دکل در سراسر کشور و رفع هرگونه نگرانی مردم در این خصوص و همچنین مشکلات مربوط به اپراتورها، پست، پستبانکها و ... در این سامانه ثبتنام کنند.
گفتنی است؛ مشکلات، شکایات و موارد نارضایتی مشترکان نیز در سامانه قابل مشاهده است.