تابناک چهارمحال وبختیاری- دیدارهای هفته نهم لیگ برتر باشگاههای فوتبال ایران در حالی از بیستم مهرماه از سر گرفته می شود که تعطیلی 10 روز لیگ کار تیم ها را سخت تر کرده است
کد خبر: ۵۰۷۱۸۲
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۴ 11 October 2017
به گزارش تابناک شهرکرد- در این هفته ' شفر ' سرمربی جدید تیم استقلال تهران پس از کناره گیری علیرضا منصوریان به روی نیمکت آبی ها پایتخت می نشیند و تماشاگران این تیم منتظر نتایج مطلوب هستند.
اما تیم فوتبال پارس جنوبی جم به عنوان صدر نشین لیگ برتر این هفته مهمان تراکتورسازی تبریز است.
قضاوت این دیدار حساس را موعود بنیادی فر داور جوان چهارمحال و بختیاری برعهده دارد و محمدرضا منصوری، بابک عباسقلی زاده ، و حسین زیاری به عنوان داور و محمدجواد تقی پور به عنوان ناظر این دیدار، داور شهرکردی را همراهی می کنند.
پارس جنوبی جم برای حفظ موقعیت خود در صدر جدول به تبریز می رود و شاگردان مهدی تارتار می دانند برای قرار گرفتن در صدر باید این دیدار حساس را با پیروزی پشت سر بگذارند.
از سوی دیگر شاگردان یحیی گل محمدی در تراکتور سازی برای فرار از رده هشتم جدول، نیاز به پیروزی مقابل تیم پارس جنوبی دارند و با توجه به پیروزی سرخپوشان تبریزی مقابل پدیده مشهد، تبریزی ها با انگیزه بالایی در این دیدار به میدان می روند.
موعود بنیادی فر، داور الیت و برگزیده آسیاست و برای کسب امتیازات بیشتر جهت حضور جدی تر در رقابت های بین المللی قضاوت های کم اشتباهی را در لیگ امسال داشته است.
از سوی دیگر براتعلی مولوی کمک داور جوان چهارمحال و بختیاری در هفته نهم لیگ برتر باشگاههای فوتبال ایران، دیدار حساس نفتی ها را با کمک تیم داوری حمید حاج ملک به عنوان داور و حمید سبحانی کمک داور دیگر این دیدار قضاوت خواهد کرد.
امسال داوران چهارمحال و بختیاری در لیگ برتر فوتبال ایران بازی هایی را که قضاوت کردند، کمتر پخش مستقیم داشته است.
هفته نهم هفدهمین دوره رقابت های لیگ برتر باشگاههای فوتبال از روز پنجشنبه بیستم مهر آغاز می شود.
چهارمحال و بختیاری در یک دهه گذشته بیش از 12داور و کمک داور را به لیگ های برتر فوتبال باشگاههای ایران معرفی کرده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار