تابناک چهارمحال وبختیاری- معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری با اشاره به شدت وزش باد برای روز یک‌شنبه در سطح استان، گفت: از اواخر روز یک‌شنبه و روز دوشنبه سرعت وزش باد به 65 تا 70 کیلومتر بر ساعت خواهد رسید.
کد خبر: ۵۰۸۲۵۷
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۵ 14 October 2017
به گزارش تابناک شهرکرد- مهرداد قطره سامانی اظهار کرد: صبح امروز دمای هوای مرکز استان به 3.5 درجه زیر صفر رسید که سردترین ایستگاه کشور گزارش شد.
وی افزود: پیش‌بینی می‌شود امروز بعدازظهر دمای هوای شهرکرد در گرمترین ساعات به 25 درجه سانتی‌گراد و لردگان به 27 درجه سانتی‌گراد بالای صفر برسد.
قطره سامانی گفت: طی سه روز آینده آسمان استان صاف، تا کمی ابری گاهی با وزش باد نسبتا شدید همراه خواهد بود.
وی با اشاره به شدت وزش باد برای روز یک‌شنبه در سطح استان، تصریح کرد: از اواخر روز یک‌شنبه و روز دوشنبه سرعت وزش باد به 65 تا 70 کیلومتر بر ساعت خواهد رسید و با توجه به نبود بارش در آغاز سال زراعی جدید و وجود پتانسیل خیزش گرد و خاک محلی در سطح استان، ممکن است با افزایش یافتن سرعت وزش باد، خیزش گرد و غبار در سطح استان وجود داشته باشد.
قطره سامانی گفت: برای روزهای پایانی هفته جاری، پیش‌بینی می‌شود دمای هوای استان به پنج درجه زیر صفربرسد.
وی خاطرنشان کرد: بارشی تا پایان هفته جاری در سطح استان پیش‌بینی نمی‌شود تنها برای روز چهارشنبه در مناطق شمالی و ارتفاعات شمالی استان احتمال بارش خفیف و پراکنده وجود دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار