مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری مطرح کرد
تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری از آغاز طرح زمستانه راهداری در نیمه اول آبان‌ماه سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۵۰۹۰۷۳
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۴ 15 October 2017

به گزارش تابناک شهرکرد- احمد جمشیدی در نشست با فرماندهان پلیس راه چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: طرح زمستانه راهداری از 15 آبان‌ماه در استان آغاز می‌شود.

وی با اشاره به وجود 3 هزار و 732 کیلومتر راه بین‌شهری در چهارمحال و بختیاری افزود: در حال حاضر 38 راهدارخانه شامل 16 راهدارخانه فصلی و 22 راهدارخانه دائمی در استان وجود دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: نیرو‌های راهداری و پلیس راه باید تمهیدات لازم برای سفری ایمن را در محور‌های مواصلاتی استان فراهم آورند.

جمشیدی با اشاره به وجود مسیر‌های برف‌گیر در چهارمحال و بختیاری خصوصاً در شهرستان کوهرنگ از عموم مردم خواست در صورت داشتن قصد سفر در فصل زمستان تجهیزات کامل زمستانی همراه داشته باشند و با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی راهداران و پلیس را در انجام ماموریت‌های خود کمک کنند تا در زمستان امسال شاهد کمترین آمار تصادفات و ترافیک را در محور‌های مواصلاتی استان شاهد باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار