تابناک چهارمحال وبختیاری- به مناسبت روز جهانی زنان روستا، نخستین نمایشگاه توانمندسازی زنان روستایی با رویکرد مشاغل سبز و اقتصاد سبز افتتاح شد.
کد خبر: ۵۱۰۰۲۲
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۸ 17 October 2017
به گزارش تابناک شهرکرد- شهرام احمدی در آیین افتتاحیه این نمایشگاه، توسعه اقتصادی و در کنار آن توجه به اقتصاد سبز و مسائل محیط زیست را نیازمند همراهی مردم عنوان و اظهار کرد: تنها با همراهی و همدلی همه مردم و مسئولین است که می‌توان ضمن توسعه پایدار اقتصادی، مشکلات و چالش‌های محیط زیست استان را نیز مرتفع کرد.
مدیرکل حفاظت محیط زیست چهارمحال و بختیاری افزود: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، در حاشیه برگزاری این نمایشگاه، آموزش زیست‌محیطی به دانش آموزان و کودکان داده خواهد شد و کارگاه‌ها و نشست های تخصصی و پنل‌هایی با موضوعات محیط زیستی با حضور کارشناسان، اساتید دانشگاه، محققان و صاحبان صنایع و رسانه‌ها برگزار می‌شود.
وی گفت: این نمایشگاه با هدف ارتقاء سطح فرهنگ زیست محیطی، اشتغال مبتنی بر حفظ محیط زیست و افزایش فعالیت‌های دوستدار محیط زیست از 24 مهر تا 3 آبان برپا خواهد بود.
احمدی از متخصصان، دانشگاهیان، فعالان، دانش‌آموزان، دوستداران و علاقمندان به محیط زیست و اقشار مختلف مردم دعوت کرد از این نمایشگاه بازدید کنند.
زنان روستایی کار آفرین و فعال اقتصادی، تولید کننده مواد غذایی و کشاورزی ارگانیک و صنایع دستی محیط زیستی، مشاوران و تسهیل گران حوزه کار آفرینی از جمله شرکت کنندگان در این نمایشگاه هستند.
نمایشگاه توانمند سازی زنان روستا در 15 غرفه در مهدیه -ابتدای بلوار رهبر – رو به روی دبستان هجرت از ساعت 9 صبح تا 8 شب فعالیت می‌کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار