توصیه‌های اداره‌کل هواشناسی
تابناک چهارمحال وبختیاری- معاون توسعه و پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: به علت وجود ذرات گرد و غبار و وضعیت ناسالم هوای استان، گروه حساس از تردد در محیط باز خودداری کنند.
کد خبر: ۵۱۰۰۵۷
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۲ 17 October 2017

به گزارش تابناک شهرکرد- مهرداد قطره با اشاره به وزش باد شدید و خیزش گرد و غبار محلی در چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: به علت وجود ذرات گرد و غبار و وضعیت ناسالم هوای استان، گروه حساس مخصوصاً از تردد در محیط باز خودداری کنند و پنجره‌های محل سکونت را نیز بسته نگه‌دارند.

وی افزود: بر اساس آخرین داده‌های هواشناسی طی امروز و فردا، آسمان استان صاف تا کمی‌ابری گاهی همراه با وزش باد نسبتاً شدید و با سرعت 70 تا 80 کیلومتر بر ساعت و خیزش گرد و خاک به صورت محلی خواهد بود.

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: برای روز چهارشنبه با عبور موجی از فراز استان افزایش ابر و بارش‌هایی پراکنده در برخی مناطق به ویژه نیمه جنوبی استان پیش‌بینی می‌شود.

قطره با بیان اینکه حداکثر دمای امروز در شهرکرد به 24 درجه سانتی‌گراد و در لردگان به 26 درجه سانتی‌گراد می‌رسد اضافه کرد: پارامتر دما طی روز چهارشنبه و صبح روز‌های پنجشنبه و جمعه کاهش خواهد داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار