تابناک چهارمحال وبختیاری- شهردار شلمزار گفت: مطالبه مردم در خصوص نصب سرعتکاه در ورودی شلمزار در دست بررسی است و در اولین جلسه شورای ترافیک شهرستان مورد بحث قرار خواهد گرفت و در صورت تایید در جلسه مذکور، شهرداری در اسرع وقت برای نصب آن اقدام خواهد کرد.
کد خبر: ۵۱۰۲۱۵
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۵ 17 October 2017

به گزارش تابناک شهرکرد- محمدرضا حمزه با اشاره به اینکه نصب سرعتکاه در معابر عمومی در سطح شهر صرفا با مجوز شورای ترافیک شهرستان صورت می‌گیرد، اظهار کرد: درخواست‌های مردمی در خصوص نصب سرعتکاه باید به شورای ترافیک شهرستان ارجاع داده شود و در صورت تصویب در شورای مذکور شهرداری نسبت به اجرای سرعتکاه اقدام می‌کند.

وی با انتقاد از هجمه‌هایی که در فضای مجازی علیه شهرداری شلمزار صورت می‌گیرد، ادامه داد: در جمهوری اسلامی مردم ولی‌نعمت مسؤولان هستند و حق دارند دائم از مسؤولان درخواست‌هایشان را مطالبه کنند، اما گاهی افراد سودجو و مغرض از مطالبات مردمی جهت موج سواری سیاسی استفاده می‌کنند که نمونه آن اخیرا برای شهرداری شلمزار اتفاق افتاد.
شهردار شلمزار توضیح داد: گاهی عده‌ای خارج از گود نشسته و منتظر هستند که یک انتقاد کوچک از یک مسؤول مطرح شود تا بتوانند به آن مسؤول بتازند و از این موضوع برای عقده گشایی خود استفاده کنند.
حمزه با اشاره به حواشی که اخیرا برای شهرداری شلمزار ایجاد شده است، خاطرنشان کرد: این رفتار اخیر برخی از افراد نشان داد که شهرداری شلمزار با کمترین حاشیه در حال خدمت به مردم بوده و کوچکترین نقطه ضعفی برای مطرح کردن و دامن زدن در فضای مجازی پیدا نکرده‌اند.
وی با اشاره به برخی توفیقات شهرداری طی یک سال گذشته ادامه داد: تملک بیست هزار متر مربع زمین جهت احداث پارک بانوان، خرید یک دستگاه گریدر، کاشت دو هکتار گل محمدی، بازگشایی و زیرسازی مهم‌ترین بلوار ورودی شهر پس از 25 سال، خرید و نصب مجموعه وسایل بازی ویژه کودکان در پارک جوان و ... تنها بخشی از فعالیت‌های شهرداری طی ماه‌های اخیر بوده است.

حمزه در پایان توضیح داد: مطالبه مردم در خصوص نصب سرعتکاه در ورودی شلمزار در دست بررسی است و در اولین جلسه شورای ترافیک شهرستان مورد بحث قرار خواهد گرفت و در صورت تایید در جلسه مذکور، شهرداری در اسرع وقت برای نصب آن اقدام خواهد کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار