مسؤول ستاد روحانیون عتبات عالیات چهارمحال و بختیاری مطرح کرد
تابناک چهارمحال وبختیاری- مسئول ستاد روحانیون عتبات عالیات چهارمحال و بختیاری گفت: اولین کاروان موکب قمر بنی هاشم (ع) برای پذیرایی از زائران اربعین حسینی به کربلا اعزام شد.
کد خبر: ۵۱۲۶۵۶
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۱ 22 October 2017

به گزارش تابناک شهرکرد- حجت‌الاسلام البرز رئیسی اظهار کرد: اولین کاروان موکب قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری برای پذیرایی از زائران اربعین حسینی در قالب 9 تریلر به کربلا اعزام شد.

وی افزود: اقلام ارسال شده شامل مواد‌غذایی مانند آب، لبنیات، نوشابه، برنج و غیره و همچنین تجهیزات زیربنایی برای برپایی محل استقرار و مراکز خدمات‌رسانی هستند که با کمک‌های مردم و ادارات استان تهیه شده است.

جانشین ستاد عتبات عالیات چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: به منظور رفاه حال زائران اربعین حسینی (ع)، سه موکب در مرز شلمچه، عمود 285 نجف و کربلا، از 10 آبان‌ماه آماده خدمت‌رسانی هستند.

رئیسی ادامه داد: این سه موکب با سه اصل مردمی بودن، کمک به مردم عراق که در مراسم اربعین حسینی میزبان هستند و صرفه‌جویی برپا می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه موکب‌های چهارمحال و بختیاری تا یک روز بعد از اربعین حسینی برپا هستند گفت: زائران هنگام تردد از مرز ایران و عراق ویزا و مدارک بیمه خود را به همراه داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار