رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان گفت:
تابناک چهارمحال وبختیاری- رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان چهارمحال و بختیاری گفت: 18 درصد واحدهای صنعتی دارای پروانه‌ در چهارمحال و بختیاری تعطیل هستند.
کد خبر: ۵۱۴۹۳۷
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۱ 26 October 2017
به ‌گزارش تابناک شهرکرد- سید نعیم امامی در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان، اظهار کرد: 480 واحد تولیدی در دولت تدبیر و امید تعطیل شد که از این تعداد 230 واحد ابطال و 40 مورد آن در سال جاری ابطال شده است.
وی افزود: اکنون از یک هزار و 100 واحد صنعتی پروانه دار استان 18 درصد تعطیل هستند.
مدیرکل جهادکشاورزی استان ذبیح‌الله غریب نیز گفت : 180طرح‌ بدون پیشرفت که متولی آن دستگا‌های اجرایی مختلف بودند توسط جهاد کشاورزی استان شناسایی شده است و دلیل عدم پیشرفت اجرا نکردن به موقع مراحل آن‌ها بوده است که این طرح‌ها لغو شدند و اکنون می‌توان 1180 پروژه دیگر را جایگزین آنان کرد تا از زیرساخت‌هایی همچون تخصیص آب، برق و ... آن‌ها استفاده شود.
رئیس سازمان مديريت و برنامه ريزي استان نیز گفت: امسال نرخ بیکاری استان در تابستان 20.3 درصد و در بهار 18.3 درصد بوده است و نرخ مشارکت نیز در تابستان 40.1 درصد و در بهار 39 درصد بود.
حبيب الله وفایی با اشاره به 175 پروژه قابل واگذاری دستگاه‌های اجرایی در استان، تصریح کرد: 23 پروژه متعلق به جهاد کشاورزی، 12 پروژه منابع طبیعی، 45 پروژه ورزش و جوانان برخی از این پروژه‌ها هستند.
وی خاطرنشان کرد: طرح تولید پوشاک در مناطق روستایی، آبزی‌پرزوری به میزان 700 تن، راه‌اندازی 50 طرح بالای 60 درصد پیشرفت فیزیکی از جمله طرح‌های اجرا شونده در سال جاری هستند.
در خصوص تعطیلی شرکت سیرنگ کوهرنک با وجود داشتن بدهی در بخش کارگری خود، با رای گیری از اعضای ستاد اقتصاد مقاومتی حاضردر جلسه مقرر شد که بانک مربوطه مطابق قانون عمل کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار