امام جمعه هفشجان:
تابناک چهارمحال وبختیاری- امام جمعه هفشجان با بیان اینکه مخالف حضور فعال فتنه 88 برای تصدی استانداری چهارمحال و بختیاری هستم، گفت: به‌طور حتم دلسوزان استان در مقابل حضور چنین فردی برای تصدی پست سکوت نمی‌کنند.
کد خبر: ۵۱۶۳۰۴
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۷ 29 October 2017

به گزارش تابناک شهرکرد- حجت الاسلام و المسلمین حسن جلالی با اشاره به اینکه در سال‌های اخیر و بعد از فتنه 88 و قبل آن عده‌ای از دولتمردان به‌دنبال کمرنگ کردن مسائل دینی در جامعه بودند، اظهار کرد: در انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم، رئیس دولت یازدهم به‌دنبال فرافکنی برای جمع‌آوری رأی بودند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه اخیرا گزینه‌ای از فتنه‌گران در فضای مجازی برای استانداری چهارمحال و بختیاری مطرح شده است، افزود: ما در رابطه با فتنه 88 باید گوش به فرمان مقام معظم رهبری باشیم و فتنه‌گرانی که در آن سال به آرمان‌های نظام و انقلاب پشت کردند و درصدد ضربه‌زدن به انقلاب برآمدند، نمی‌تواند گزینه مناسبی برای تصدی این پست باشد.

امام جمعه هفشجان اضافه کرد: انتخاب عناصر مؤثر در فتنه 88 برای استانداری چهارمحال و بختیاری نشان‌دهنده بی‌غیرتی سیاسی است؛ امروز چهارمحال و بختیاری برای محرومیت‌زدایی نیازمند نیروهای کاردان، مؤمن و انقلابی است، نه کسی که یکی از فعالان فتنه و در تلاش برای وارد کردن ضربه به نظام بوده است.

جلالی با بیان اینکه مخالف حضور فعال فتنه 88 برای تصدی استانداری چهارمحال و بختیاری هستم، تصریح کرد: به‌طور حتم دلسوزان استان در مقابل حضور چنین فردی برای تصدی پست سکوت نمی‌کنند و ممکن است این موضوع به یک چالش جدی تبدیل شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار