بازخوانی سخنان اقتصادی رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران
تابناک چهارمحال وبختیاری- رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران می‌فرمایند: به نظر صاحب‌نظران، امروز در این برهه‌ از زمان، مسئله‌ اقتصادی از همه‌ مسائل کشور فوریت و اولویت بیشتری دارد.
کد خبر: ۵۱۸۴۸۳
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۵ 02 November 2017

به گزارش تابناک شهرکرد- دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران طی سال‌های گذشته تغییر رویه داده و ترجیح داده‌اند به جای تحمل هزینه‌های زیاد برای به راه انداختن جنگ علیه ملت ایران از راه‌های دیگری استفاده کنند.

ازجمله این راه‌ها اقتصاد است که به شیوه‌های مختلف از سوی دشمنان مورد تهدید قرار می‌گیرد.

کارشکنی‌هایی همچون تحریم‌های مختلف در حوزه‌های گوناگون اقتصادی، ایجاد مخاطرات زیست‌محیطی برای از بین بردن محصولات، تولیدات و زیرساخت‌های اقتصادی کشور و صدها و صدها توطئه دیگر.

وظیفه مردم در این زمان و با این حجم از هجمه اقتصادی کمتر از زمان جنگ تحمیلی هشت‌ساله نیست تا با هوشیاری و مقاومت خود و حرکت جهادی برای اعتلای اقتصاد کشور تلاش کنند تا روزی که ایران به عنوان یک کشور اسلامی مقتدر در زمینه‌های سیاسی، اقتصادی، نظامی، فرهنگی و... بدرخشد.

در ادامه به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران در خصوص جهاد اقتصادی می‌پردازیم.

متن سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران

به نظر صاحب‌نظران، امروز در این برهه‌ از زمان، مسئله‌ اقتصادی از همه‌ مسائل کشور فوریت و اولویت بیشتری دارد.

اگر کشور عزیز ما بتواند در زمینهٔ‌ مسائل اقتصادی، یک حرکت جهاد گونه‌ای انجام بدهد، این گام بلندی را که برداشته است، با گام‌های بلند بعدی همراه کند، بلاشک برای کشور و پیشرفت کشور و عزت ملت ایران تأثیرات بسیار زیادی خواهد داشت.

ما باید بتوانیم قدرت نظام اسلامی را در زمینهٔ‌ حل مشکلات اقتصادی به همه‌ دنیا نشان دهیم؛ الگو را بر سر دست بگیریم تا ملت‌ها بتوانند ببینند که یک ملت در سایه‌ اسلام و با تعالیم اسلام چگونه می‌تواند پیشرفت کند.

آنچه در عرصه‌ مجموعه‌ مسائل کشور انسان مشاهده می‌کند که باید ما آن را وجهه‌ همت خودمان قرار بدهیم، این است که ازجمله‌ اساسی‌ترین کارهای دشمنان ملت ما و کشور ما در مقابله‌ با کشور ما، مسائل اقتصادی است.

البته در عرصه‌ فرهنگی هم فعال‌اند، در عرصه‌ سیاسی هم فعال‌اند، در عرصه‌ انحصارات علمی هم فعال‌اند، اما در عرصه‌ اقتصادی فعالیت بسیار زیادی دارند. همین تحریم‌هایی که دشمنان ملت ایران زمینه‌سازی کردند یا آن را علیه ملت ایران اعمال کردند، به قصد این بود که یک ضربه‌ای بر پیشرفت کشور ما وارد کنند و آن را از این حرکت شتابنده بازبدارند.

البته خواسته‌ آن‌ها برآورده نشد و نتوانستند از تحریم‌ها آن نتیجه‌ای را که انتظار داشتند، بگیرند و تدابیر مسؤولان و همراهی ملت بر ترفند دشمنان فائق آمد؛ اما دنبال می‌کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار