همزمان با سراسر کشور
تابناک چهارمحال وبختیاری- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان سامان گفت: هم‌زمان با سراسر کشور راهپیمایی عظیم 13 آبان در 3 نقطه این شهرستان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۱۸۴۸۷
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۳ 02 November 2017

به گزارش تابناک شهرکرد- سهراب بابادی در نشست‌ هماهنگی راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان در شهرستان سامان اظهار کرد: مردم ولایتمدار این شهرستان امسال نیز همچون سال‌های گذشته با حضور فعال در راهپیمایی 13 آبان بار دیگر اقتدار، عظمت و ایستادگی خود را در مقابل چشم دشمنان نشان می‌دهند.

وی با بیان اینکه راهپیمایی 13 آبان هم‌زمان با سراسر کشور از ساعت 9 و نیم صبح با حضور اقشار مختلف مردم شهرستان سامان در 3 نقطه از این شهرستان برگزار می‌شود، افزود: این راهپیمایی در سامان از ابتدای میدان بسیج آغاز و تا مسیرهای سه‌راه قدس، خیابان شهید جعفرزاده، میدان انقلاب، خیابان ولی‌عصر (عج) و تجمع در مقابل حسینیه حضرت صاحب‌الزمان (عج) ادامه خواهد داشت.

بابادی ادامه داد: راهپیمایی 13 آبان در دهستان هوره در مرکز بخش زاینده‌رود نیز از ابتدای خیابان امام خمینی (ره) آغاز و تا گلزار مطهر شهدا این روستا ادامه دارد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان سامان خاطرنشان کرد: این راهپیمایی در روستای مارکده از مقابل پایگاه مقاومت بسیج تا گلزار مطهر شهدا این روستا است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار