تابناک چهارمحال وبختیاری- تیپ 44قمر بنی هاشم علیه السلام سپاه چهارمحال و بختیاری با برپایی موکب عزاداری، به زائران اربعین حسینی خدمت رسانی می کند.
کد خبر: ۵۱۹۱۴۶
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۹ 04 November 2017
به گزارش تابناک شهرکرد- به نقل از سپاه قمر بنی هاشم علیه السلام، رزمندگان تیپ 44 حضرت قمربنی هاشم علیه السلام با برپایی موکب امام حسن مجتبی(ع) در مرز شلمچه، از زائران اربعین حسینی پذیرایی می کنند.
جانشین تیپ قمربنی هاشم علیه السلام گفت: کارکنان این تیپ به مناسبت اربعین حسینی اقدام به برپایی موکب با نام امام حسن مجتبی علیه السلام سپاه حضرت قمر بنی هاشم در مسیر عبور زائران اربعین حسینی از مرز شلمچه کرده اند.
سرهنگ پاسدار حمید محمدی گفت: امسال این موکب با زیر بنایی در حدود 600متر با ایجاد فضا برای استراحت زوار اربعین، از زائران عتبات عالیات پذیرایی می کند.
وی همچنین از پخت بیش از 500پرس غذا در هر روز، برپایی پست امداد از سوی گردان بهداری رزمی تیپ 44 حضرت قمربنی هاشم علیه السلام برای خدمت رسانی به زوار اربعین حسینی خبر داد.
وی گفت: برپایی سرویس های بهداشتی و وضوخانه کانکسی در مجاورت موکب، ایجاد پارکینگ با متراژ تقریبی 4 هزار مترمربع و آب رسانی و یاری رساندن و ایجاد امنیت برای دیگر موکب ها از دیگر اقدامات یگان رزم سپاه قمربنی هاشم علیه السلام در نقطه صفر مرزی شلمچه است.
امسال بیش از دو میلیون در سراسر کشور و 10 هزار نفر از چهارمحال و بختیاری از سه پایانه مرزی مهران، شلمچه و چذابه برای پیاده روی اربعین حسینی به عراق می روند.
پیاده روی اربعین سید و سالار شهیدان از 10 روز مانده به اربعین از نجف تا کربلا به طول 75کیلومتر با حضور بیش از 20 میلیون زائر برگزار می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار