تابناک چهارمحال وبختیاری- نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: ورود پیکر سه شهید نیروی انتظامی در آستانه اربعین حسینی یک عنایت ویژه از سوی خدای متعال به استان است.
کد خبر: ۵۱۹۸۷۳
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۰ 05 November 2017
به گزارش تابناک شهرکرد- حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام در آئین استقبال از این سه شهید دفاع مقدس گفت: از طرف خودم و همه شما شهدائیان و مردم ولایت مدار استان، محضر این سه شهید والا قدر، سه مهمانی که آمده‌اند تا به اربعین ما امسال معنای دیگری ببخشند، خیر مقدم عمیق می‌گویم.
حجت الاسلام نکونام افزود: ما از این که امسال در کربلا باشیم محروم شدیم ولی احساس می‌کنم خدای تبارک و تعالی این گل‌ها معطر را به استان و در شهرکرد و کوهرنگ و در میان مردان و زنان حسینی و خانواده عزیز و بالنده نیروی انتظامی و خانواده‌های صبور و مقاوم شهدا به ویژه خانواده صبور و مقاوم این سه شهید عزیز که سال‌ها در انتظار بودند، فرستاد تا امسال اربعین با حال و هوای حسینی بیشتری در استان داشته باشیم.
امام جمعه شهرکرد با تأکید بر این که یقین دارم آمدن این شهدا در آستانه اربعین حسینی یک عنایت ویژه از سوی خدای متعال به استان است، تصریح کرد: الحمدلله ملت ایران و مردم استان قدردان شهدا هستند و خوب می‌دانند که چگونه از عطر و بوی شهادت و شهدا بهره بگیرند و مروج این فرهنگ ناب باشند.
وی اظهار کرد: مردم استان با پیوند با این شهدا توطئه دشمن مکار که هدفش محو کردن یاد و نام شهدا و فرهنگ شهدایی است را خنثی می‌کنند.
نماینده ولی‌فقیه در استان با تأکید بر برگزاری هر چه با شکوه‌تر مراسم شبی با شهدا و تشییع پیکر مطهر شهدا در استان، گفت: متولیان باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند که مراسم شبی با شهدا که فردا شب در مصلای امام خمینی برگزار خواهد شد و همچنین مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر شهدا در روز دوشنبه، آن چنان که در شأن این شهدا است برگزار شود.
حجت الاسلام نکونام در پایان خاطرنشان کرد: خدای تبارک و تعالی به ما توفیق بدهد که از عطر و بوی این شهدا بهره‌مند شویم و درونمان را شهدایی کنیم که سعادت و عاقبت بخیری در سایه شهدایی شدن است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار