تابناک چهارمحال وبختیاری- اعضای جدید هیات رئیسه شورای اسلامی چهارمحال و بختیاری انتخاب و معرفی شدند.
کد خبر: ۵۲۰۳۰۹
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۰ 06 November 2017
به گزارش تابناک شهرکرد- مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: در این انتخابات ابراهیم غیبی حاجی ور با اکثریت آراء به مدت یک سال به عنوان رئیس و سخنگوی شورای اسلامی استان انتخاب شد.
یوسف اسلامی باباحیدری افزود:مجید نقنه به عنوان نایب رئیس، مهدی محمودی به عنوان منشی نخست و رحمت الله حکمی به عنوان منشی دوم به مدت یک سال انتخاب شدند.
اسلامی باباحیدری تصریح کرد: براساس رأی اعضای هیات رئیسه شورای اسلامی چهارمحال و بختیاری لطف الله شیخ سامانی و مهدی محمودی به مدت چهار سال به عنوان نمایندگان استان در شورایعالی استان ها انتخاب شدند.
وی یادآور شد: نظارت بر حسن اجرای طرح های ملی و استانی در سطح استان، نظارت بر عملکرد شوراهای اسلامی شهری و روستایی استان، ایجاد ارتباط و هماهنگی بین شوراهای اسلامی شهرستان های استان، ارائه پیشنهادات کاربردی به شورایعالی استان ها با هدف رفع تبعیض و توزیع عادلانه امکانات از مهمترین وظایف شورای اسلامی چهارمحال و بختیاری محسوب می شود.
مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: شوراهای اسلامی شهری در تمامی 40 شهر استان تشکیل شده است.
وی اعضای شوراهای اسلامی شهرهای چهارمحال و بختیاری را 204 نفر برشمرد و گفت: شهرکرد و بروجن دارای شورای اسلامی هفت نفره و بقیه شهرهای استان دارای شورای اسلامی سه نفره هستند.
اسلامی باباحیدری به وجود 813 روستا در چهارمحال و بختیاری اشاره و تاکید کرد: از این تعداد 592 روستا واجد برگزاری انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی بودند.
وی افزود: از مجموع روستاهای واجد برگزاری انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی هم اینک 528 روستای دارای شورای اسلامی با یکهزار و 684 عضو است و در 64 روستا انتخابات به دلیل به حدنصاب نرسیدن داوطلبان برگزار نشد.
مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: شوراهای اسلامی 52 روستای استان پنج نفره و 486 روستا سه نفره هستند.
وی یادآور شد: از مجموع یکهزار و 888 عضو شورای اسلامی شهری و روستایی در چهارمحال و بختیاری 49 نفر از بانوان هستند که از این تعداد 14 نفر در شورای اسلامی شهرها و 35 نفر در روستاها عضویت دارند.
چهارمحال و بختیاری دارای 9 شهرستان با جمعیتی افزون بر 900هزار نفر است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار