تابناک چهارمحال وبختیاری- کارشناس امور بسیج دانش‌آموزی اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: از اعزام بیش از دو هزار دانش‌آموز استان به اردوهای راهیان نور خبر داد.
کد خبر: ۵۲۰۳۱۵
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۵ 06 November 2017
به گزارش تابناک شهرکرد- محمد نظری با اشاره به اینکه در سال تحصیلی جاری 2041 نفر به اردوهای راهیان نور اعزام شدند، افزود: از این تعداد 1680 دانش‌آموز پسر، 127 معلم، تقریبا 25 نفر روحانی و حدود 45 راوی بودند.
نظری با بیان اینکه راویان برای روایت عملیات‌های دوران هشت سال دفاع مقدس دانش‌آموزان را همراهی کردند، تصریح کرد: از آغاز سال تحصیلی تا نیمه نخست اسفندماه امسال طی چندین مرحله دانش‌آموزان استان به اردوهای راهیان نور اعزام می‌شوند.
وی اضافه کرد: دانش‌آموزان از 20 مهر ماه تا 12 آبان ماه امسال در یک مرحله به منطق جنوب کشور شامل اروند کنار، شلمچه، هویزه، دوکوهه و معراج شهدا اعزام شدند.
نظری ادامه داد: دانش‌آموزان پسر اعزام شده از 67 مدرسه استان اعم از کیار، بروجن، بلداجی، خانمیرزا در قالب 11 کاروان به مناطق جنگی سفر کردند.
وی گفت: اعزام دانش‌آموزان دختر استان نیز از 23 آبان ماه جاری انجام خواهد شد.
نظری خاطرنشان کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و آشنایی با رشادت‌های و دلیری‌های رزمندگان، شهدا و جانبازان دوران هشت سال دفاع مقدس از دین و سرزمین از اهداف برگزاری این اردوها برای دانش آموزان است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار