معاون توسعه اداره کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری:
تابناک چهارمحال وبختیاری- معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه صبح امروز شهرکرد سردترین مرکز استان کشور بود، گفت: دمای هوای استان تا پایان هفته جاری یک تا دو درجه سانتی‌گراد کاهش می‌یابد.
کد خبر: ۵۲۰۸۹۰
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۱ 07 November 2017

به گزارش تابناک شهرکرد- مهرداد قطره اظهار کرد: بر اساس آخرین داده‌های هواشناسی برای سه روز آینده، آسمانی صاف تا قسمتی‌ابری، در بعضی ساعات همراه با افزایش ابر و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه طی این مدت غبار رقیق در برخی نقاط چهارمحال و بختیاری انتظار می‌رود، افزود: با توجه به تشکیل چشمه‌های گرد و خاک کشور عراق، شاهد وضعیت ناسالم هوا برای گروه حساس در بعدازظهر‌ها خواهیم بود.

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه شهرکرد صبح امروز با دمای منفی دو درجه سانتی‌گراد سرد‌ترین مرکز استان کشور بود، اضافه کرد: بیشینه دمای هوای شهرکرد امروز به 20 درجه سانتی‌گراد و لردگان به 24 درجه سانتی‌گراد بالای صفر خواهد رسید.

قطره از کاهش یک تا دو درجه‌ای دمای استان تا پایان هفته جاری خبر و ادامه داد: انتظار می‌رود دمای شهرکرد صبح فردا به منفی 3 درجه سانتی‌گراد برسد.

وی گفت: با توجه به نقشه‌های هواشناسی منطقه، متأسفانه بارشی تا پایان هفته جاری در استان وجود ندارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار