در اربعین حسینی
تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به موعد بازگشت زائران اربعین حسینی به استان، ایمنی و ترافیک محور‌های مواصلاتی رصد می‌شود.
کد خبر: ۵۲۰۹۳۸
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۰ 07 November 2017

به گزارش تابناک شهرکرد- احمد جمشیدی اظهار کرد: با توجه به موعد بازگشت زائران اربعین حسینی چهارمحال و بختیاری از مرز شلمچه به استان، ایمنی و ترافیک محور‌های مواصلاتی رصد می‌شود.

وی افزود: در این طرح کنترلی 3 اکیپ با همکاری پلیس راه استان، به صورت نامشخص و 24 ساعته در 9 نقطه از جاده‌های مواصلاتی، ایمنی ناوگان حمل و نقل عمومی و کامیون‌های باری را بررسی می‌کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه در اربعین حسینی امسال 132 دستگاه از ناوگان حمل و نقل عمومی شامل اتوبوس و مینی‌بوس جابه‌جایی مسافران را بر‌عهده دارند، اضافه کرد: این جابه‌جایی از 23 مهرماه سال جاری آغاز شد و تا 23 آبان‌ماه جاری ادامه دارد.

جمشیدی با بیان اینکه در مراسم اربعین حسینی امسال تاکنون 5 هزار و 96 مسافر جابه‌جا شده است، ادامه داد: هزینه‌های بلیط ناوگان حمل و نقل عمومی نسبت به سال گذشته افزایشی نداشته و ثابت بوده است.

وی از آغاز ممنوعیت 9 روزه تردد اتوبوس در محور شهرکرد، بروجن، لردگان به ایذه و اهواز خبر داد و گفت: این ممنوعیت تردد از 15 تا 23 آبان‌ماه جاری در این محور‌ها به صورت رفت و برگشت اعمال می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری افزود: تردد اتوبوس در این مدت از جاده جایگزین اصفهان به سمت خرم آباد به اهواز انجام می‌شود.

جمشیدی اضافه کرد: در اربعین حسینی سال گذشته 4 هزار و 360 مسافر توسط 123 دستگاه از ناوگان حمل و نقل عمومی استان جابه‌جا شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار