مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری مطرح کرد
تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری گفت: ورزشکاران جامعه کارگری استان در مسابقات ملی و جهانی اواسپرت به قهرمانی رسیدند.
کد خبر: ۵۲۱۰۱۰
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۹ 07 November 2017

به گزارش تابناک شهرکرد- سید عباس جزایری در مراسم تجلیل از مدال‌آوران و قهرمانان جامعه کار و تلاش چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه ورزشکاران جامعه کارگری در مسابقات ملی و جهانی اواسپرت به قهرمانی رسیدند، اظهار کرد: کارگران ما علاوه بر کار و تلاش در حوزه‌های گوناگون اقتصادی در ورزش قهرمانی نیز موفقیت‌های بسیاری کسب کردند.

وی با بیان اینکه قهرمانی کارگران چهارمحال و بختیاری باعث افتخار جامعه کارگری استان است، افزود: کارگران ورزشکار با کمترین سرمایه مالی و با سعی و تلاش فراوان به قهرمانی دست یافتند و ما به وجود چنین قهرمانانی افتخار می‌کنیم؛ یکی از مهم‌ترین راهکارهای توسعه امر ورزش در بین کارگران بخش‌های مختلف اقتصادی احیای دوباره ماده 154 آئین‌نامه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در این ماده قانونی به تخصیص محل مناسب جهت انجام فعالیت‌های ورزش کارگری اشاره شده و کلیه کارفرمایان در این قانون موظف هستند با مشارکت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی جهت ایجاد اماکن ورزشی اقدام کنند و همچنین وزارتخانه مصمم است تا در راستای سیاست‌های اجتماعی خود، موضوع گسترش زیرساخت‌های ورزش کارگری را با جدیت دنبال کند و حمایت لازم را از ورزشکاران خدوم در رشته‌های مختلف بعمل می‌آورد.

جزایری خاطرنشان کرد: توجه به ورزش کارگری، باعث ایجاد نشاط اجتماعی، کاهش آسیب‌های اجتماعی و بهبود فضای کسب، افزایش بهره‌وری و تولید می‌شود.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم از 8 ورزشکار قهرمان جهان چهارمحال و بختیاری در رشته ورزشی اواسپرت در کشور ترکیه که مقام‌های اول، دوم و سوم را کسب کردند، تجلیل شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار