تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیر آموزش و پرورش کوهرنگ از استاندارد نبودن 50 درصد از فضاهای آموزی این شهرستان خبر داد و گفت: فضای فیزیکی 10 مدرسه از خشت و گل ساخته شده یا کانکس سیار است.
کد خبر: ۵۲۲۹۹۸
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۹ 12 November 2017
به گزارش تابناک شهرکرد- کورش اکبری اظهار کرد: با بررسی های انجام شده در سال تحصیلی جاری 6 واحد از مراکز آموزشی شهرستان خشت و گلی، 4 مرکز در کانکس سیار و تعداد 10 مرکز آموزشی نیز بصورت اجاره ای اداره می شود.
وی قالب استقرار 183 مدرسه مقاطع مختلف تحصیلی شهرستان را در مناطق روستایی اعلام کرد و گفت: بیش از 7 هزار دانش آموز در سطح شهرستان مشغول تحصیل هستند.
مدیر اداره آموزش و پرورش کوهرنگ، برخورداری دانش آموزان از نعمت تحصیل را یادآور شد و گفت: با توجه به پراکندگی جمعیت روستایی بیش از 50 مدرسه شهرستان با کمتر از 10 دانش آموز فعال است.
اکبری از تامین سوخت فسیلی برای بیش از 80 مرکز آموزشی شهرستان قبل از بارندگی و سرما گفت: با همت مسئولان سیستم گرمایشی مدارس شهرستان استانداردسازی و ایمن سازی شده است.
وی میزان اعتبار مورد نیاز برای مقاوم سازی و تکمیل مدارس شهرستان را 100 میلیارد ریال برآورد کرد و گفت: در صورت تامین این میزان اعتبار مشکل فضای آمورزشی برطرف خواهد شد.
کوهرنگ سرچشمه رودخانه های کارون و زاینده رود در 95 کیلومتری شهرکرد قرار دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار