تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرکل تامین اجتماعی چهارمحال و بختیاری گفت: یک هزار و 680 میلیارد ریال برای تحقق تعهدات بلندمدت مستمری بازنشستگان و ازکارافتادگان در استان طی سال جاری پرداخت شده است.
کد خبر: ۵۲۳۵۳۴
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۴ 13 November 2017
به گزارش تابناک شهرکرد-به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی استان، غلامرضا محمدی با اعلام این خبر افزود: به طور میانگین ماهانه بالغ بر 280 میلیارد ریال برای تحقق تعهدات بلندمدت شامل مستمری بازنشستگان، از کار افتادگان و بازماندگان طی شش ماه اول سال جاری هزینه شده است.
وی افزود: همچنین بالغ بر 380 میلیارد ریال به بیمه شدگان و مستمری بگیران در بخش تعهدات کوتاه مدت پرداخت شد.
محمدی خاطرنشان کرد: تعداد هشت کانون بازنشستگی در استان فعالیت دارند که در شهرهای شهرکرد، بروجن، فارسان، لردگان، اردل، شلمزار، سامان و بن مستقر هستند.
مدیرکل تامین اجتماعی چهارمحال و بختیاری با اشاره به استفاده از ابزارهای الکترونیکی برای خدمات رسانی به جامعه مستمری بگیران و بازنشستگان چهارمحال و بختیاری گفت: علاوه بر اطلاع رسانی پیامکی به جامعه تحت پوشش، امکان اخذ فیش حقوقی و احکام افزایش آن از سایت www.chb.tamin.ir بدون نیاز به مراجعه حضوری افراد به شعب تامین اجتماعی فراهم شده است.
محمدی، تعداد مستمری بگیران استان را 33 هزار نفر اعلام کرد و افزود: این سازمان بیمه گر اجتماعی با 310 نفر نیروی انسانی، در 14 شعبه اصلی، 9 شعبه اقماری فعال و یک کارگزاری در شهر شهرکرد در حال خدمت رسانی به کارفرمایان، بیمه شدگان و مستمری بگیران استان است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار