تابناک چهارمحال وبختیاری- فرمانده انتظامي استان چهارمحال و بختیاری از كشف 239 كيلو گرم ترياك از يك خودرو وانت در محور سميرم به بروجن طي عمليات مشترك پليس استان و اصفهان، خبر داد.
کد خبر: ۵۲۳۷۸۴
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۹ 13 November 2017
به‌ گزارش تابناک شهرکرد- سردار غلامعباس غلامزاده اظهار کرد: در پي كسب خبري مبني برانتقال مواد مخدر توسطسوداگران مرگ از استان اصفهان و توزيع در سطح شهرستان بروجن موضوع در دستور كار اكيپ عمليات ويژه پليس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.
وي افزود: با همكاري عوامل پليس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان پس از انجام كار اطلاعاتي دقيق و شناسایي خودرو قاچاقچيان ضمن كسب مجوز قضایي خودرو وانت آنها در محور سميرم به بروجن شناسایي و به آن دستور ايست داده شد.
اين مقام ارشد انتظامي خاطرنشان كرد: راننده خودروضمن بي توجهي به دستور ايست و اخطارهاي مكرر پليس با سرعت زياد اقدام به فرار كرد كه پس از تعقيب و گريز طولاني ماموران با استفاده از شگردهاي خاص پليسي خودرو مذكور را متوقف و سه سرنشين آن را دستگير كردند.
غلامزاده با اشاره به كشف 239 كيلوگرمترياك جاساز از داخلخودرو از معرفي متهمانبه مرجع قضایي خبر داد و گفت: برخورد قاطع و قانوني با سوداگران مرگ از برنامه هاي مهم فرماندهي انتظامي استان است كه همواره در دستور كار قرار دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار