مديرعامل شركت شهرك‌هاي صنعتي استان خبر داد:
تابناک چهارمحال وبختیاری- مديرعامل شركت شهرك‌هاي صنعتي چهارمحال و بختياري از انتخاب 32 روستا براي اجرای طرح توليد پوشاك در استان خبر داد.
کد خبر: ۵۲۷۵۳۱
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۵ 21 November 2017
به گزارش تابناک شهرکرد- عليرضا شفيع‌زاده اظهار کرد: به منظور توسعه اشتغال با اعتباري حدود 680 ميليارد ريال، طرح توليد پوشاك در مناطق روستايي بر اساس تفاهم منعقد شده میان سازمان برنامه و بودجه و وزارت صنعت، معدن و تجارت در پنج استان اردبيل، چهارمحال و بختياري، كرمانشاه، گيلان و همدان به صورت آزمايشي اجرا مي‌‎شود.
وي افزود: با توجه به اينكه سازمان صنايع كوچك و شهرك‌هاي صنعتي ايران يكي از مشاركت كنندگان در اجراي اين طرح است، شركت شهرك‌هاي صنعتي نيز لازم است به عنوان تابع در انجام طرح مشاركت داشته باشد.
شفيع‌زاده با اشاره به جلسه پيگيري طرح در شركت شهرك‌هاي صنعتي استان، تصریح کرد: براي انتخاب كارگاه‌ها، سوله‌هاي در اختيار تعاون روستايي و امور عشاير اولويت دارند و شهرستان‌هاي شهركرد و بروجن به عنوان مكان ايجاد شركت پشتيبان انتخاب شدند.
مديرعامل شركت شهرك‌هاي صنعتي چهارمحال و بختياري خاطرنشان كرد: سرمايه‌گذار در اين طرح موظف است كه ضمن فراهم کردن نيرو و امكانات در مناطق روستايي ذي‌صلاح و نيز برگزاري آموزش‌هاي لازم طبق دستورالعمل، محصولات نهايي را براي بازاريابي به شركت پشتيبان مركزي ارسال كند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار