تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری گفت: یک میلیارد و 100 میلیون ریال کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردمی برای زلزله‌زدگان کرمانشاه در چهارمحال و بختیاری جمع‌آوری شد.
کد خبر: ۵۲۷۵۵۹
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۰ 21 November 2017
به گزارش تابناک شهرکرد- سید احمد مرتضوی‌فرد در مانور چند منظوره امداد و نجات در دانشگاه شهرکرد، ضمن عرض تسلیت حادثه زلزله کرمانشاه به ملت ایران به ویژه مردم غرب کشور، اظهار کرد: این نهاد از هیچ کمکی برای کمک به زلزله‌زدگان دریغ نکرده است و با به‌کارگیری حداکثر توان، بسیج امکانات و با استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردمی وارد میدان شد.
وی افزود: کشور ایران کشوری حادثه‌خیز است و هر لحظه امکان وقوع حوادثی غیرمترقبه وجود دارد لذا بایستی آموز‌ش‌های لازم در خصوص چگونگی مقابله با این حوادث، جدی قلمداد شود.
مرتضوی‌فرد در خصوص میزان کمک‌های جمع‌آوری‌شده در استان برای مناطق زلزله‌زده غرب کشور، تصریح کرد: تا به امروز یک میلیارد و 100 میلیون ریال برای این منظور جمع‌آوری‌شده است که از این مقدار یک میلیارد ریال کالا و 100 میلیون ریال کمک‌های نقدی بوده است .
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان با بیان اینکه در مرحله اول 50 نیروی امدادی توسط جمعیت هلال احمر استان به مناطق زلزله‌زده اعزام‌شد، خاطرنشان کرد: در حال حاضر نیز 100 نیروی امدادی در اسلام‌آباد این منطقه مستقر هستند.
وی گفت: جمع آوری کمک‌های مردمی در استان همچنان ادامه دارد و مردم این خطه، برادران و خواهران خود را در غرب کشور تنها نخواهند گذاشت.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خاطرنشان کرد: برگزاری شکوهمند این مانور ضمن ارتقای آموزش مباحث ایمنی در برابر حوادث غیرمترقبه، می‌تواند منجر به ایجاد تعاملات و برنامه‌های مشترک آتی شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار