تابناک چهارمحال وبختیاری- معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار چهارمحال و بختیاری از آمادگی سرمایه گذاران چینی برای سرمایه گذاری در طرح های اقتصادی این استان خبر داد.
کد خبر: ۵۲۹۲۰۸
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۰ 25 November 2017
به گزارش تابناک چهارمحال وبختیاری- سیامک سلیمانی دشتکی  در نشست با مدیران شرکت سی. اچ. آی. آر.
(CHIR) کشور چین تاکید کرد: چهارمحال و بختیاری قابلیت ها و ظرفیت های مطلوبی برای سرمایه گذاری در بخش های مختلف دارد، به همین منظور زیرساخت ها و تسهیلات مورد نیاز برای سرمایه گذاران داخلی و خارجی در چهارمحال و بختیاری فراهم است.
سلیمانی دشتکی تصریح کرد: مدیران شرکت سی. اچ. آی. آر. (CHIR) کشور چین در این نشست برای سرمایه گذاری در پنج طرح تولید دولومیت از کلسینه، تبدیل گاز طبیعی به الفین ها و پلی اتیلن، تولید خودرو، ساخت کمپرسور کولر خودرو و بسته بندی آب معدنی اعلام آمادگی کردند.
مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری چهارمحال و بختیاری نیز گفت: راه اندازی منطقه ویژه اقتصادی، بهره برداری از شهرک شیدا، آغاز عملیت اجرایی احداث مجتمع ورزشی گردشگری سامان، ساخت نیروگاه تولید برق، رونمایی از پنجره واحد اقتصادی، ساخت نیروگاه های خورشیدی و اجرا، تکمیل و بهره برداری از برخی طرح های اقتصادی در چهارمحال و بختیاری را از مهمترین قابلیت های سرمایه گذاری این استان دانست.
شراره زارعان اظهار کرد: برای سرعت بخشی به روند سرمایه گذاری بخش های مختلف چهارمحال و بختیاری و جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی کمیته رصد طرح های سرمایه گذاری، شورای هماهنگی امور سرمایه گذاری و مرکز خدمات سرمایه گذاری استان راه اندازی شده است.
وی افزود: افزایش اشتغال، کاهش نرخ بیکاری و رونق اقتصادی از مهمترین برنامه های مسئولان چهارمحال و بختیاری در دولت تدبیر و امید محسوب می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار