تابناک چهارمحال وبختیاری- طی ابلاغی از سوی مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان چهار محال و بختیاری مهندس محمود اسماعیلی بعنوان سرپرست امور برق شهرستان لردگان منصوب شد.
کد خبر: ۵۲۹۳۲۰
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۷ 25 November 2017

به گزارش تابناک شهرکرد- به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان چهارمحال وبختیاری،مهندس مجید فرهزاد مدیر عامل این شرکت طی ابلاغی مهندس محمود اسماعیلی را بعنوان سرپرست امور برق شهرستان لردگان ،منصوب کرد.

آقای حسین پور سرپرست فرمانداری شهرستان لردگان در آیین معارفه ، از اهتمام ویژه شرکت توزیع نیروی برق استان به شهرستان لردگان باتوجه به وسعت زیاد و پراکندگی آن، تقدیرو تشکر کرد و این شرکت را ازجمله شرکت های موفق در عرصه خدمت رسانی شهرستان لردگان ،دانست.

در ادامه جلسه مهندس منصوری مدیر سابق برق این شهرستان ،گزارشی از اهم اقدامات شرکت توزیع نیروی برق استان در زمان مدیریت خود بیان نمود و توفیقات بدست آمده این شهرستان در حوزه برق را ،ناشی از الطاف الهی ، حمایت های حوزه ستادی شرکت ، همیاری مردم و فرمانداری شهرستان ،عنوان کرد.

در پایان جلسه مهندس فرهزاد مدیر عامل این شرکت با تقدیر از خدمات ارزشمند مهندس منصوری مدیر سابق این شهرستان ،کارکنان این امور را به تعامل و همکاری با مدیر جدید ترغیب کرد و ابراز داشتند :امور برق شهرستان لردگان یکی ازامورهای موفق در زمینه برق رسانی به مشترکین می باشدکه همت همکاران این امور زمینه ساز این موفقیت بوده است .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار