مدیرکل تعزیرات حکومتی چهارمحال و بختیاری:
تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرکل تعزیرات حکومتی چهارمحال و بختیاری با تأکید براینکه مردم باید از مراکز معتبر تهیه و توزیع کالا، مواد غذایی و بهداشتی خود را تهیه کنند، گفت: مردم نیاز خود را از مراکز معتبر و به‌صورت بسته‌بندی تهیه کنند، زیرا به‌طور عمده تخلفات از مراکز صنفی غیرمجاز مشاهده می‌شود.
کد خبر: ۵۲۹۸۵۶
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۴ 26 November 2017

به گزارش تابناک شهرکرد- محمدرضا عمرون با بیان اینکه تعزیرات حکومتی مطابق ماده 19 آئین‌نامه می‌تواند گشت‌های مشترک سیار داشته باشد، اظهار کرد: مراجع نظارتی بر این باور هستند که تعزیرات نمی‌تواند در برخورد با متخلفان رأی صادر کند، اما در مواقعی ضرورت ایجاب می‌کند که رؤسای شعب در گشت‌های سیار دستور برای پلمب و توقیف کالا صادر کنند.

وی ادامه داد: حدود سه ماه گذشته 75 تن کود فاقد پروانه در شهرستان فارسان با ارزش 64 میلیون تومان کشف شد و اگر در همان لحظه دستور توقیف کالا صادر نمی‌شد ممکن بود کالا به محل دیگری منتقل شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه ماهانه حدود سه بار گشت مشترک با قسمت‌های مختلف دانشگاه علوم پزشکی از جمله معاونت درمان و معاونت غذا و دارو و سایر ارگان‌های مرتبط با تغذیه و بهداشت انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: در بازرسی که از مراکز عرضه و تولید کالا توسط گشت‌های مشترک انجام می‌شود، برخورد با متخلفان با جدیت صورت می‌گیرد و کالای بی‌کیفیت توقیف و معدوم می‌شود.

عمرون با تأکید براینکه مردم باید از مراکز معتبر تهیه و توزیع کالا، مواد غذایی و بهداشتی خود را تهیه کنند، افزود: باید بدانیم که هیچ ارزانی بی‌دلیل نیست و مردم سعی کنند نیاز خود را از مراکز معتبر و به‌صورت بسته‌بندی تهیه کنند، زیرا به‌طور عمده تخلفات از مراکز صنفی غیرمجاز مشاهده می‌شود که این امر مستلزم فرهنگ‌سازی در بین مردم است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار