معاون توسعه منابع و هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری:
تابناک چهارمحال وبختیاری- معاون توسعه منابع و هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: لازم است تلاش کنیم تا هیچ واحد تولیدی در چهارمحال و بختیاری تعطیل نشود و اولویت اول دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها عامل عضو ستاد تسهیل و رفع موانع تولید نیز باید جلوگیری از تعطیلی واحدهای تولیدی باشد.
کد خبر: ۵۲۹۹۰۶
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۷ 26 November 2017

به گزارش تابناک شهرکرد- سیامک سلیمانی دشتکی در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: امروز پنج آذرماه سالروز صدور فرمان حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل بسیج مستضعفان است.

وی با اشاره به اینکه بسیج در همه عرصه‌ها حضور پر رنگی دارد، افزود: در هشت سال دفاع مقدس شاهد بودیم که بسیجیان چگونه توانستند نیروهای بعثی را که کمک‌های زیادی از دیگر کشورهای جهان دریافت می‌کردند عقب برانند.

معاون توسعه منابع و امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه بعد از انقلاب نیز شاهد نقش بسیج در عرصه‌ها مختلف بودیم، ادامه داد: در هر رخدادی همچون سیل، زلزله و... همیشه نیروهای بسیجی حاضر هستند.

سلیمانی دشتکی در ادامه خاطرنشان کرد: در امر سازندگی نیروهای بسیج سازندگی وارد میدان شدند، این‌ها همگی نشان از نقش تأثیرگذار بسیج است.

وی اضافه کرد: لازم است تلاش کنیم تا هیچ واحد تولیدی در چهارمحال و بختیاری تعطیل نشود و اولویت اول دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها عامل عضو ستاد تسهیل و رفع موانع تولید نیز باید جلوگیری از تعطیلی واحدهای تولیدی باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار