مسؤول اردویی سپاه چهارمحال و بختیاری خبر داد
تابناک چهارمحال وبختیاری- مسؤول اردویی سپاه چهارمحال و بختیاری از اعزام پنجمین کاروان راهیان‌نور دانش‌آموزی دختر در سال تحصیلی ‌جاری خبر داد و گفت: این کاروان متشکل از 300 دانش‌آموز دختر از آموزش و پرورش ناحیه 2 شهرکرد است.
کد خبر: ۵۳۰۷۳۹
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۱ 28 November 2017

به گزارش تابناک شهرکرد- عبدالله جمشیدی از اعزام پنجمین کاروان راهیان‌نور دانش‌آموزی دختر در سال تحصیلی ‌جاری خبر داد و اظهار کرد: این کاروان متشکل از 300 دانش‌آموز دختر از آموزش و پرورش ناحیه 2 شهرکرد است که با 6 دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

وی با بیان اینکه اردوی راهیان نور دانش‌آموزی 3 روزه است، افزود: دانش‌آموزان از یادمان‌های اروندکنار، شلمچه، معراج شهدای اهواز و پادگان دوکوهه بازدید می‌کنند و همچنین در رزمایش ستارگان زمینی واقع در اردوگاه شهید مسعودیان اهواز نیز شرکت می‌کنند.

مسؤول اردویی سپاه چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه از ابتدای سال تحصیلی جاری 12 کاروان راهیان نور دانش‌آموزی به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شده‌اند، خاطرنشان کرد: تاکنون 4 هزار 500 دانش‌آموز از مناطق عملیاتی بازدید کردند و روند اعزام کاروان‌های راهیان‌نور دانش‌آموزی تا 15 اسفندماه سال‌جاری ادامه دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار