رئیس ستاد انتخاباتی حسن روحانی در چهارمحال و بختیاری:
تابناک چهارمحال وبختیاری- رئیس ستاد انتخاباتی حسن روحانی در چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه در حال حاضر استان تقریباً در رتبه اول بیکاری در کشور قرار گرفته است، گفت: بیکاری مردم، جوانان و بویژه جوانان تحصیل‌کرده استان را آزار می‌دهد.
کد خبر: ۵۳۰۷۹۴
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۱ 28 November 2017

به گزارش تابناک شهرکرد- سید رحمت‌الله حسینی اظهار کرد: اینکه بخواهیم اولویت‌هایی برای استاندار جدید چهارمحال و بختیاری مطرح کنیم امر مطلوبی نیست بلکه باید اولویت‌های استان در نظر گرفته شود و وی به عنوان یک هماهنگ کننده به آن‌ها بپردازد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر مهم‌ترین مسئله پیش روی چهارمحال و بختیاری بیکاری است و استان تقریباً در رتبه اول بیکاری در کشور قرار گرفته است، افزود: بیکاری مردم، جوانان و بویژه جوانان تحصیل‌کرده استان را آزار می‌دهد.

حسینی با تأکید بر اینکه در قسمت اعظمی از چهارمحال و بختیاری مردم برای آب شرب دچار مشکل هستند، همچنین مسائل زیست‌محیطی نیز در این خصوص بوجود آمده است، ادامه داد: آب یک مسئله امنیتی شده و نگاه امنیتی به آن وجود دارد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: مقامات چهارمحال و بختیاری هم‌اکنون نتوانسته‌اند در برخی مسائل با استان‌های مجاور به یک نتیجه کامل و مناسب برسند و یک اجماع که باید در این زمینه وجود داشته باشد هنوز ایجاد نشده است، بنابراین استاندار فعلی این استان باید بتواند در این حوزه فعالیت جدی داشته باشد و این مسئله را به صورت ملی و با یک دیدگاه باز حل و فصل کند.

رئیس ستاد انتخاباتی حسن روحانی در چهارمحال و بختیاری عنوان کرد: موضوع مهم دیگری که در خصوص این استان بسیار حائز اهمیت است و می‌تواند همه موارد و مشکلات مطرح شده را تحت‌الشعاع قرار دهد جذب سرمایه‌گذار است، در جذب سرمایه‌گذار استان در رده‌های آخر کشور قرار دارد لذا فراهم کردن شرایط مناسب برای جذب سرمایه‌گذاران بزرگ داخلی و خارجی به استان باید سرلوحه کار استاندار جدید باشد.

حسینی با اشاره به اینکه استاندار جدید چهارمحال و بختیاری باید تلاش کند از بخشی نگری، قوم‌نگری و گروه نگری پرهیز کند، گفت: استاندار فعلی باید جامع‌نگرتر باشد و بتواند این‌گونه مسائل را کاهش دهد.

وی تأکید کرد: همچنین اجرای راه‌آهن اصفهان، شهرکرد و خوزستان و دیگر مصوبات سفر ریاست‌جمهور به چهارمحال و بختیاری نیز از دیگر اولویت‌های استان هستند که باید مد نظر استاندار جدید این استان قرار گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار