تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیر عامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری شهرکرد گفت: عملیات اجرایی احداث دومین پارک بانوان در شهر شهرکرد از سال آتی آغاز خواهد شد.
کد خبر: ۵۳۱۸۱۱
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۷ 30 November 2017
به گزارش تابناک شهرکرد- مجید جلالی اظهار کرد: اهمیت دادن به ورزش بانوان درواقع ارزش نهادن به‌سلامت خانواده و جامعه است و باید برای ایجاد روحیه نشاط و ارتقاء سرانه ورزشی آن‌ها راهکارهایی اندیشید و در همین راستا شهرداری شهرکرد تصمیم به احداث پارک بانوان 2 در این شهرستان کرده است.
مدیر عامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری شهرکرد با اشاره به اینکه عملیات اجرایی احداث دومین پارک بانوان در شهر شهرکرد از سال آتی آغاز خواهد شد، تصریح کرد: اعتبار مورد نیاز برای احداث این مجموعه حدود 100 میلیون تومان پیش‌بینی شده است.
وی افزود: ضرورت احداث این مجموعه به علت اینکه نیمی از شهروندان ما از بانوان هستند و باید به آن‌ها نیز خدمت‌رسانی کنیم هرروز بیش‌ از پیش احساس می‌شود.
جلالی گفت: پارک بانوان عرصه‌ای برای فعالیت‌های فرهنگی، مشارکتی، فراغتی-تفریحی، بهداشتی و اقتصادی مبتنی بر ارزش‌های اجتماعی و فرهنگی بانوان است و برنامه‌ریزی و طراحی در این پارک زمینه‌ساز شکوفایی، بالندگی، ایجاد اعتمادبه‌نفس و مشارکت برای بانوان خواهد بود.
مدیر عامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری شهرکرد خاطرنشان کرد: پارک بانوان 2 شهرکرد در زمینی به وسعت بالغ بر 29 هزار مترمربع واقع در پارک تهلیجان شمالی این شهر احداث خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار